Sprawdź się
Zaznacz ilustracje przedstawiające poprawne zachowania uczniów w klasie.tooltipid30Zaznacz ilustracje przedstawiające poprawne zachowania uczniów w klasie.
Wyjaśnij powody dokonanych wskazań.tooltipid31Wyjaśnij powody dokonanych wskazań.
Ustal wspólnie z koleżankami i kolegami z klasy zasady pomagające w budowaniu dobrej współpracy pomiędzy uczniami. Zapisz je w zeszycie.tooltipid32Ustal wspólnie z koleżankami i kolegami z klasy zasady pomagające w budowaniu dobrej współpracy pomiędzy uczniami. Zapisz je w zeszycie.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie

Przyporządkuj cechy ułatwiające funkcjonowanie do odpowiednich obszarów.tooltipid34Przyporządkuj cechy ułatwiające funkcjonowanie do odpowiednich obszarów.
Wymień swoje cechy charakteru, zainteresowania, które chcesz, aby znali uczniowie twojej klasy.tooltipid35Wymień swoje cechy charakteru, zainteresowania, które chcesz, aby znali uczniowie twojej klasy.
Wykonaj figurkę przedstawiającą ciebie. Skorzystaj z instrukcji.tooltipid36Wykonaj figurkę przedstawiającą ciebie. Skorzystaj z instrukcji.
Przygotuj:tooltipid37Przygotuj:
rolkę po papierze toaletowym lub kubeczek papierowy,tooltipid37.1rolkę po papierze toaletowym lub kubeczek papierowy,
bibułę,tooltipid37.2bibułę,
włóczkę,tooltipid37.3włóczkę,
kolorowy papier,tooltipid37.4kolorowy papier,
plastelinę,tooltipid37.5plastelinę,
możesz wykorzystać dodatkowe rzeczy, np. mazaki, guziki itp.tooltipid37.6możesz wykorzystać dodatkowe rzeczy, np. mazaki, guziki itp.
Instrukcja:tooltipid37.7Instrukcja:
1. Zaplanuj wygląd figurki. Które emocje chcesz przekazać?tooltipid37.8Zaplanuj wygląd figurki. Które emocje chcesz przekazać?
2. Dobierz odpowiednie kolory materiałów do swojego nastroju.tooltipid37.9Dobierz odpowiednie kolory materiałów do swojego nastroju.
3. Twoja figurka powinna posiadać:tooltipid37.10Twoja figurka powinna posiadać:
włosy, np. z włóczki lub bibuły,tooltipid37.11włosy, np. z włóczki lub bibuły,
oczy, np. z plasteliny albo naklejonych guzików,tooltipid37.12oczy, np. z plasteliny albo naklejonych guzików,
usta, np. z plasteliny lub narysowane,tooltipid37.13usta, np. z plasteliny lub narysowane,
imię, możesz je napisać na dole figurki.tooltipid37.14imię, możesz je napisać na dole figurki.
4. Na dole figurki wykonaj, dowolnym sposobem, 2–3 rzeczy, którymi chcesz zainteresować innych uczniów, np. gra w piłkę, muzyka, uśmiech, wspólne czytanie, gry planszowe, cisza, wsparcie itp.tooltipid37.15Na dole figurki wykonaj, dowolnym sposobem, 2–3 rzeczy, którymi chcesz zainteresować innych uczniów, np. gra w piłkę, muzyka, uśmiech, wspólne czytanie, gry planszowe, cisza, wsparcie itp.
5. Ustawcie swoje figurki na parapecie.tooltipid37.16Ustawcie swoje figurki na parapecie.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D5N5LiyCX
Nagranie