1
Pokaż ćwiczenia:
RWZutpfcfsaYv1
Ćwiczenie 1
Wskaż, którą opcję należy wybrać w oknie Slice, aby podzielić dodaną teksturę na klatki.
RKBtnqlj7bAv41
Ćwiczenie 2
R9JKqrFt6h5Wl1
Ćwiczenie 3
R1AWT0wofPbzz2
Ćwiczenie 4
R1BpikIxgAlPA2
Ćwiczenie 5
R1Aa5YQPT2dpx2
Ćwiczenie 6
RwnHw3RGUNlZB3
Ćwiczenie 7
3
Ćwiczenie 8

Oprócz zmiany tekstury gracza w oknie animatora można nagrywać również rotację wokół osi. Spróbuj dodać do animacji chodzenia lekką zmianę rotacji, by podczas ruchu lisek wykonywał podskoki.

3
Ćwiczenie 9

Dodaj nową animację biegu będącą przyspieszoną wersją animacji chodzenia. Napisz fragment kodu, który przy osiągnięciu przez gracza szybkości większej lub równej 3 (w lewo lub w prawo) zmieni animację na bieg.