Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Zapisz jako PDF Udostępnij materiał
R1bqlafKpg0eh
Ćwiczenie 1
Wysłuchaj nagrania abstraktu, ułóż do niego pytania i zadaj je koledze.
R7CarOpJV8hga
Ćwiczenie 2
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem abstraktu.
RO4p14YOQ5Upb
Ćwiczenie 3
Wysłuchaj nagrań słówek w słowniczku i naucz się ich prawidłowej wymowy.
RnE7V3qbHP53s
Ćwiczenie 4
Połącz w pary współrzędne początku i końca wektora AB z jego długością. A=(-1;-2),B=(2;3) Możliwe odpowiedzi: 1. 34, 2. 32, 3. 37, 4. 40 A=(-2;-3),B=(4;-2) Możliwe odpowiedzi: 1. 34, 2. 32, 3. 37, 4. 40 A=(7;-1),B=(1;-3) Możliwe odpowiedzi: 1. 34, 2. 32, 3. 37, 4. 40 A=(2;1),B=(-2;5) Możliwe odpowiedzi: 1. 34, 2. 32, 3. 37, 4. 40
R1XzJD9IFGfPe
Ćwiczenie 5
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
R1E1Odi98icjJ1
Ćwiczenie 6
Łączenie par. Wyznacz wartości parametru m tak, aby długość wektora AB była równa podanej liczbie. Rozwiąż test - wskaż wszystkie poprawne odpowiedzi.. 5. Możliwe odpowiedzi: Współrzędne początku i końca wektora AB, , Wartości parametru m, . 5. Możliwe odpowiedzi: Współrzędne początku i końca wektora AB, , Wartości parametru m, . 13. Możliwe odpowiedzi: Współrzędne początku i końca wektora AB, , Wartości parametru m, . 10. Możliwe odpowiedzi: Współrzędne początku i końca wektora AB, , Wartości parametru m,
R1OFnAAtlbn0E1
Ćwiczenie 7
Wybierz dowolne angielskie słówko ze słowniczka i zapytaj kolegę o jego znaczenie.
Ćwiczenie 8

Dane są dwa wektory uv takie, że u=[3p+1;2]v=[4;-2p]. Wyznacz wartość parametru p tak, aby oba wektory były równej długości.