11
Pokaż ćwiczenia:
11
Ćwiczenie 1

Do przedstawionego kodu dodaj konstruktor, dzięki któremu będzie można utworzyć obiekt klasy Kot mający pole imie, a następnie wyświetlić zawartość pola imie na ekranie.

Swój program przetestuj dla pola imie o wartości Ryfka.

Specyfikacja problemu:

Dane:

  • imie – pole klasy Kot

Wynik:

  • program wyświetla wartość pola imie dla obiektu kot klasy Kot

R1Wp7qCbmsBdf1
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
21
Ćwiczenie 2

Uzupełnij kod tworzący obiekt o nazwie czlowiek klasy Czlowiek o polach imienazwisko. Program powinien wyświetlić zawartość pól.

Swój program przetestuj dla pola imie o wartości Adam i pola nazwisko o wartości Nowak.

R13VCOTmgv0Ol
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
31
Ćwiczenie 3

Zmodyfikuj kod, dodając metodę, dzięki której program będzie wyświetlał pola imie oraz nazwisko obiektu czlowiek klasy Człowiek. Dodaj również destruktor klasy Człowiek, który wyświetli informację o usuwaniu obiektu.

Przykładowe wyjście:

Linia 1. Adam Nowak. Linia 2. Jan Kowalski. Linia 3. Usuwanie obiektu klasy Czlowiek.
RnxM2SgLsda52
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.