1
Pokaż ćwiczenia:
R13YnehQS34tH1
Ćwiczenie 1
R1CnG8YUmrZjE2
Ćwiczenie 2
RFXOQl0S9hehd1
Ćwiczenie 3
Dokończ zdanie.
Skok to przemieszczenie się postaci na osi...
R6GCKRa32iErD1
Ćwiczenie 4
RKupWVTsesLPM2
Ćwiczenie 5
R1H5KlhyTqSIg2
Ćwiczenie 6
RroYcWOSla8fj2
Ćwiczenie 7
R1SIT0PLJLot93
Ćwiczenie 8
3
Ćwiczenie 9

Czy znasz gry typu auto‑jumper? W tych grach postać automatycznie skacze po platformach, a gracz steruje jedynie ruchem prawo‑lewo. Zamiast sprawdzać wciśnięcie klawisza spacja, zmień kod w taki sposób, by postać gracza automatycznie skakała po wykryciu kolizji z platformą.

3
Ćwiczenie 10

Zwiększ przesunięcie pudełka kolizji do 0.3f. Jak myślisz, czemu w niektórych grach platformowych ten parametr jest ustawiony na bardzo wysoki, a w niektórych na niski? Jaki wpływ ma na to styl danej gry?