Uzupełnij tekst słowami. Pamiętamy, że Kopernik „zatrzymał słońce i ruszył ziemię”, podczas gdy wcześniej sądzono, że to ziemia jest nieruchoma, a słońce wokół niej się porusza. Podobnego przewrotu dokonuje Kant w obszarze 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu, a zmiana ta dotyczy stosunku 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu i 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu. To doprowadziło Kanta do 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu w filozofii. Badanie, w którym Kant udziela odpowiedzi na pytanie o możliwość sądów syntetycznych 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu, nazywa „1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu”. Transcendentalny w terminologii Kanta to innymi słowy przekraczający to, co bezpośrednio dane w doświadczeniu, czyli 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu, i odnoszący się do 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu form poznania, a więc stałych i niezmiennych struktur poznania, które nie zależą od wyników 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu i sprawiają, że doświadczenie ma uporządkowany charakter. Innymi słowy, w badaniu transcendentalnym trzeba rozpatrzeć, co sprawia, że chaotyczne spostrzeżenia w systematyczny sposób się ze sobą wiążą, dzięki czemu możemy je naprawdę poznawać.
Uzupełnij tekst słowami. Pamiętamy, że Kopernik „zatrzymał słońce i ruszył ziemię”, podczas gdy wcześniej sądzono, że to ziemia jest nieruchoma, a słońce wokół niej się porusza. Podobnego przewrotu dokonuje Kant w obszarze 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu, a zmiana ta dotyczy stosunku 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu i 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu. To doprowadziło Kanta do 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu w filozofii. Badanie, w którym Kant udziela odpowiedzi na pytanie o możliwość sądów syntetycznych 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu, nazywa „1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu”. Transcendentalny w terminologii Kanta to innymi słowy przekraczający to, co bezpośrednio dane w doświadczeniu, czyli 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu, i odnoszący się do 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu form poznania, a więc stałych i niezmiennych struktur poznania, które nie zależą od wyników 1. a priori , 2. przedmiotu poznania, 3. porzucenia racjonalizmu, 4. doświadczenia, 5. badaniem transcendentalnym, 6. przedmiot doświadczenia, 7. apriorycznych, 8. przewrotu kopernikańskiego, 9. empiryzmu, 10. a posteriori , 11. słusznym dowodzeniem, 12. przedmiot poznania, 13. działania umysłu, 14. podmiotu, 15. epistemologii, 16. możliwych, 17. podmiotu poznającego, 18. przedmiotu i sprawiają, że doświadczenie ma uporządkowany charakter. Innymi słowy, w badaniu transcendentalnym trzeba rozpatrzeć, co sprawia, że chaotyczne spostrzeżenia w systematyczny sposób się ze sobą wiążą, dzięki czemu możemy je naprawdę poznawać.
Uzupełnij tekst słowami.
przedmiotu, przedmiot doświadczenia, podmiotu poznającego, przedmiot poznania, doświadczenia, badaniem transcendentalnym, empiryzmu, a posteriori , przewrotu kopernikańskiego, apriorycznych, możliwych, przedmiotu poznania, porzucenia racjonalizmu, podmiotu, działania umysłu, a priori , słusznym dowodzeniem, epistemologii
Pamiętamy, że Kopernik „zatrzymał słońce i ruszył ziemię”, podczas gdy wcześniej sądzono, że to ziemia jest nieruchoma, a słońce wokół niej się porusza. Podobnego przewrotu dokonuje Kant w obszarze ......................................................, a zmiana ta dotyczy stosunku ...................................................... i ....................................................... To doprowadziło Kanta do ...................................................... w filozofii. Badanie, w którym Kant udziela odpowiedzi na pytanie o możliwość sądów syntetycznych ......................................................, nazywa „......................................................”. Transcendentalny w terminologii Kanta to innymi słowy przekraczający to, co bezpośrednio dane w doświadczeniu, czyli ......................................................, i odnoszący się do ...................................................... form poznania, a więc stałych i niezmiennych struktur poznania, które nie zależą od wyników ...................................................... i sprawiają, że doświadczenie ma uporządkowany charakter. Innymi słowy, w badaniu transcendentalnym trzeba rozpatrzeć, co sprawia, że chaotyczne spostrzeżenia w systematyczny sposób się ze sobą wiążą, dzięki czemu możemy je naprawdę poznawać.