Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
RI9Xo6TYDUgwx
Które pole tablicy przestawnej odpowiada polu Legenda z pól wykresu przestawnego? Możliwe odpowiedzi: 1. Kolumny, 2. Wiersze, 3. Wartości, 4. Filtry
1
Ćwiczenie 2
RewUz5WEtmuov
Które pole wykresu przestawnego odpowiada polu Wiersze z pól tablicy przestawnej? Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3.
RKYLroNemjJyP

Przycisk do pobrania folderu ZIP z treścią zadania.

Pobierz arkusz, a następnie wykonaj ćwiczenia 3‑7.
Plik ZIP o rozmiarze 37.19 KB w języku polskim
2
Ćwiczenie 3

Stwórz kolumnowy wykres przestawny, który dla każdego owocu i warzywa przedstawia jego łączną wartość sprzedaży w poszczególnych dniach.

2
Ćwiczenie 4

Sformatuj wykres tak, aby w legendzie zamiast konkretnych dat pojawiły się nazwy miesięcy.

2
Ćwiczenie 5

Sformatuj wykres tak, aby produkty banan, gruszka oraz jabłko znalazły się w jednej grupie, a pozostałe produkty w drugiej.

3
Ćwiczenie 6

Nadaj odpowiednie nazwy grupom i polom, tak, aby w łatwy sposób można było stwierdzić co przedstawiają. Zmień nazwę Grupuj1 na Owoce, Grupuj2 na Warzywa, a Produkt2 na Kategoria produktu.

3
Ćwiczenie 7

Sformatuj wykres tak, aby pokazywane były wyłącznie wyniki sprzedaży dla owoców.

3
Ćwiczenie 8
R9lJjAk444KCR
Podaj jedną zaletę korzystania z tabeli przestawnej. (Uzupełnij).