Ćwiczenie 9
Dodaj do gry nowy typ przeszkody: kulę. Przy jej tworzeniu wykorzystaj odpowiednią sferę kolizji.
Na początku tworzymy nowy obiekt o typie Actor i wchodzimy w jego blueprint.
R18UiR8tlhPdyIlustracja
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 4.0.
Dodajemy model kuli (Sphere) oraz sferę kolizji (Sphere Collision), po czym skalujemy ją odpowiednio.
RyV5sxTzLAqZrIlustracja
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RAlgh14lFl4A3Ilustracja
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Tworzymy ten sam skrypt, co w przypadku poprzedniej przeszkody.
RGnhcUr6AF997Ilustracja
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Gotowe! Teraz wystarczy tylko dodać kulę do gry i umieścić w wybranym miejscu.
RZ61oDO5oIHbbIlustracja
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.