1
Pokaż ćwiczenia:
R1eyc8fQAnZq91
Ćwiczenie 1
R5Fhb2RBqNkIH1
Ćwiczenie 2
RzRq8Ad3fHpy72
Ćwiczenie 3
R10ZUALbuXxta2
Ćwiczenie 4
Rz9GcZt5WBaff2
Ćwiczenie 5
R1YUwWyoxkMtg2
Ćwiczenie 6
RiOd1rcxHggtJ3
Ćwiczenie 7
3
Ćwiczenie 8

Wyszukaj w internecie, do czego służy w programie Unreal Engine funkcja Set Physics Blend Weight.

R3zrzmK5HD2WT
3
Ćwiczenie 9

Dodaj do gry nowy typ przeszkody: kulę. Przy jej tworzeniu wykorzystaj odpowiednią sferę kolizji.

Ćwiczenie 9
R15bFAFQTMCJS
Uporządkuj kolejne czynności pozwalające na dodanie nowego typu przeszkody, którą będzie kula.