Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
R1a6V6zRzAl4r
Zdecyduj czy zdanie jest prawdziwe.
Tryb obiektowy to to samo, co tryb edycji.. Możliwe odpowiedzi: 1. prawda, 2. fałsz
1
Ćwiczenie 2
RPvT3M6oVGxkC
Dobieranie kolorów do osi układu współrzędnych
Dobieranie kolorów do osi układu współrzędnych
R175rHghitwWq
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
2
Ćwiczenie 3
RHBsUEFXHTq8M
Jakie operacje można wykonać wyłącznie w trybie edycji, aby dodać nowe wierzchołki do istniejącej siatki mesh? Możliwe odpowiedzi: 1. Rip Vertices, 2. Merge Vertices, 3. Skalowanie (po naciśnięciu klawisza [S]), 4. Extrude (po naciśnięciu klawisza [E]), 5. Join Faces, 6. Inset (po naciśnięciu klawisza [I]), 7. Bevel (po naciśnięciu kombinacji klawiszy [Ctrl]+[B]), 8. LoopSelect, 9. LoopCut (po naciśnięciu kombinacji klawiszy [Ctrl]+[R])
2
Ćwiczenie 4
RogP7YZXQdyMA
Załóżmy, że nie mamy gotowego modelu podstawowego. Wskaż, od jakiego trybu zaczniemy pracę, jeśli chcemy przygotować model anatomiczny. (Uzupełnij).
2
Ćwiczenie 5
RqNKAyaqVFHtI
Wskaż, jakiego modelu dostępnego wśród opcji narzędzia Blender użyjesz, jeśli chcesz przygotować model 3D oka. (Uzupełnij).
3
Ćwiczenie 6
R1U2VAywKCHAL
Wskaż, jakiego cieniowania należy użyć, jeśli pracujemy nad modelem 3D oka. (Uzupełnij).
3
Ćwiczenie 7
R6B6QXdJ3P9Xt
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
3
Ćwiczenie 8
Rwh2AWMXQW3oJ
Rozstrzygnij, czy w czasie edycji mamy możliwość zmiany środka obiektu. (Uzupełnij).