Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
R13a9SNRQT4kx
Ile zasad ewolucji obowiązuje w grze w życie? Możliwe odpowiedzi: 1. Jedna, 2. Dwie, 3. Trzy, 4. Pięć
1
Ćwiczenie 2
Re2iU223mOnlV
Co się dzieje w następnej iteracji automatu z komórką, która jest żywa i ma czterech sąsiadów? Możliwe odpowiedzi: 1. Komórka umiera, 2. Komórka pozostaje dalej żywa
2
Ćwiczenie 3
RrfqgE69KbQwA
Czym różni się puffer od breedera? Możliwe odpowiedzi: 1. Breeder poruszając się zostawia za sobą o wiele bardziej skomplikowane struktury niż puffer., 2. Puffer poruszając się zostawia za sobą o wiele bardziej skomplikowane struktury niż breeder., 3. Puffer, w odróżnieniu od breedera, nie pozostawia za sobą struktur., 4. Breeder, w odróżnieniu od puffera, nie pozostawia za sobą struktur.
2
Ćwiczenie 4
RaZCNqJCLLKEO
Zaznacz wszystkie długości okresu, dla których nie zostały jeszcze odnalezione żadne oscylatory. Możliwe odpowiedzi: 1. 19, 2. 23, 3. 38, 4. 41, 5. 17, 6. 21, 7. 33, 8. 9
2
Ćwiczenie 5
R1Xjt709Cnh4h
Czy istnieje działo, które jest w stanie równolegle produkować wiele obiektów? Możliwe odpowiedzi: 1. Tak, takie działo istnieje., 2. Nie, takie działo nie istnieje.
3
Ćwiczenie 6
R8HctuUiEEQX1
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
3
Ćwiczenie 7
R1MpoQynxpJzz
Zaznasz wszystkie obiekty, które mają zdolność poruszania się w grze w życie. Możliwe odpowiedzi: 1. statki, 2. puffery, 3. breedery, 4. oscylatory, 5. działa, 6. struktury niezmienne
3
Ćwiczenie 8
R1JhSbHLMV7n1
Połącz w pary pojęcia lub obiekty w grze w życie z ich definicjami. maszyna Turinga Możliwe odpowiedzi: 1. matematyczny model abstrakcyjnego komputera, który jest w stanie symulować dowolny algorytm, 2. wzór, który nie może powstać w wyniku żadnej ewolucji, 3. cecha maszyny lub języka programowania polegająca na tym, że może rozwiązać taką samą klasę problemów jak maszyna Turinga, 4. stacjonarny wzór tworzący nowe statki kompletność Turinga Możliwe odpowiedzi: 1. matematyczny model abstrakcyjnego komputera, który jest w stanie symulować działanie dowolnego algorytmu, 2. wzór, który nie może powstać w wyniku żadnej ewolucji, 3. cecha maszyny lub języka programowania polegająca na tym, że może rozwiązać taką samą klasę problemów jak maszyna Turinga, 4. stacjonarny wzór tworzący nowe statki eden Możliwe odpowiedzi: 1. matematyczny model abstrakcyjnego komputera, który jest w stanie symulować działanie dowolnego algorytmu, 2. wzór, który nie może powstać w wyniku żadnej ewolucji, 3. cecha maszyny lub języka programowania polegająca na tym, że może rozwiązać taką samą klasę problemów jak maszyna Turinga, 4. stacjonarny wzór tworzący nowe statki działo Możliwe odpowiedzi: 1. matematyczny model abstrakcyjnego komputera, który jest w stanie symulować działanie dowolnego algorytmu, 2. wzór, który nie może powstać w wyniku żadnej ewolucji, 3. cecha maszyny lub języka programowania polegająca na tym, że może rozwiązać taką samą klasę problemów jak maszyna Turinga, 4. stacjonarny wzór tworzący nowe statki
RTKzP8nv55J3G
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.