1
Pokaż ćwiczenia:
R1R1c8HgUDRG91
Ćwiczenie 1
Uzupełnij tekst.
Re6r0qpcWOH8s1
Ćwiczenie 2
Zdecyduj, czy zdanie jest prawdziwe.
Chcąc, żeby po kontakcie z podłogą postać traciła życie, należy nadać podłodze kolizję za pomocą komponentu Box Collision.
RUWFGNrbyZFW81
Ćwiczenie 3
Dokończ zdanie.
W Unreal Engine klasa nadrzędna, której użyjemy do stworzenia niekontrolowanych przez gracza obiektów, to...
R19V7Z1CGrQ5y2
Ćwiczenie 4
Dokończ zdanie.
W Unreal Engine funkcja, która uruchamia się w każdej klatce, to...
R1RU4nxl53Zsu2
Ćwiczenie 5
Połącz w pary nazwy funkcji i ich działanie.
R4IwLCQuXKQkx3
Ćwiczenie 6
RM8eco5ukhAf52
Ćwiczenie 7
Dokończ zdanie.
Aby móc edytować prędkość obrotu danej przeszkody, do jej blueprintu dodajemy zmienną o typie...
Rva9YZkPjh9hH3
Ćwiczenie 8
Zdecyduj, czy zdanie jest prawdziwe.
Jeśli przy zmiennej dodanej w oknie blueprint obiektu zaznaczymy ikonę oka, będzie można ją modyfikować z poziomu okna edytora.
3
Ćwiczenie 9

W naszej grze jest błąd – gracz może wejść na jedną ze ścian, która otacza poziom, i przejść po niej aż do końcowej platformy. Spróbuj naprawić ten błąd, dodając kolizję do ścian.

R1OqvrWQ4BhgW3
3
Ćwiczenie 10

Spróbuj stworzyć obracającą się platformę, która będzie dodatkowym utrudnieniem dla gracza. Pamiętaj, by skorzystać z funkcji rotatora.

Rno55wKHjPnSw3
Ćwiczenie 10
Uporządkuj czynności tak, by możliwe było stworzenie obracającej się platformy, która będzie dodatkowym utrudnieniem dla gracza. Pamiętaj o korzystaniu z funkcji rotatora.