Sprawdź się
Pokaż ćwiczenia:
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Chcąc, żeby po kontakcie z podłogą postać traciła życie, należy nadać podłodze kolizję za pomocą komponentu
Box Collision.Ćwiczenie 3
W Unreal Engine klasa nadrzędna, której użyjemy do stworzenia niekontrolowanych przez gracza obiektów, to...
Ćwiczenie 4
W Unreal Engine funkcja, która uruchamia się w każdej klatce, to...
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 7
Aby móc edytować prędkość obrotu danej przeszkody, do jej blueprintu dodajemy zmienną o typie...
Ćwiczenie 8
Jeśli przy zmiennej dodanej w oknie blueprint obiektu zaznaczymy ikonę oka, będzie można ją modyfikować z poziomu okna edytora.
Ćwiczenie 9
W naszej grze jest błąd – gracz może wejść na jedną ze ścian, która otacza poziom, i przejść po niej aż do końcowej platformy. Spróbuj naprawić ten błąd, dodając kolizję do ścian.
Ćwiczenie 10
Spróbuj stworzyć obracającą się platformę, która będzie dodatkowym utrudnieniem dla gracza. Pamiętaj, by skorzystać z funkcji rotatora.
Ćwiczenie 10







