Stepy akermańskie - opracowanie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
1
Poeta Adam Mickiewicz jechał po stepie. Na stepie rośnie bardzo dużo roślin.
Są tam trawy, kwiaty i krzewy.
Poeta omijał krzewy.
1R1EnyMugukfiv
1
Na dworze zrobiło się ciemno.
Poeta niczego nie widział.
Patrzył na gwiazdy.
Szukał drogi.
Zobaczył wreszcie jakieś światła.
To błyszczała rzeka Dniestr.
1R1Jh9eeSsjB8P
1
Adam Mickiewicz zatrzymał się i słuchał. Było bardzo cicho.
Słyszał tylko głosy zwierząt.
1R1YAcy2s7OYso
1
Poeta chciał usłyszeć głos z ojczyzny. Myślał, że ktoś go zawoła. Żeby wrócił do Polski. Ale nikt nie wołał.
1RN3DcaNhtKMMx