Technik reklamy, w zależności od wykonywanych zadań zawodowych, może pracować w następujących warunkach:

  • w biurze oraz w terenie,

    R8PXVxgQG3SyV
    Źródło: Andrea Piacquadio, Praca w biurze, dostępny w internecie: www.pexels.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.
  • zazwyczaj w nienormowanym czasie pracy,

    Rtbko5JqSLj0a
    Źródło: GroMar Sp. z o.o., Czas pracy, licencja: CC BY-SA 3.0. Obrazy: www.pexels.com, www.pixabay.com, www.unsplash.com.
  • samodzielnie lub w zespole,

    R1eixckmVX20O
    Źródło: MART PRODUCTION, Praca zespołowa, dostępny w internecie: www.pexels.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.
  • w kontakcie z klientem,

    R1FSibXmHiqCa
    Źródło: The Coach Space, Rozmowa z klientem, dostępny w internecie: www.pexels.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.
  • bardzo często pod presją czasu,

    R1C0UBdSkkSbs
    Źródło: Christina Morillo, Analiza danych i wyników, dostępny w internecie: www.pexels.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.
  • w środowisku narażonym na stres.

    R10iWxN7djts3
    Źródło: Christina Morillo, Analiza, dostępny w internecie: www.pexels.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.