W tym e‑materiale zaimplementujesz zatrzymywanie i wznawianie gry oraz dokończysz implementowanie ostatnich niefunkcjonalnych wymagań.
Poznasz możliwe opcje rozbudowy gry, a także potencjalne ulepszenia, które – w pierwszej kolejności – warto byłoby wprowadzić.
Przeszliśmy długą drogę od wymyślania pierwszych koncepcji, przez tworzenie diagramów, do napisania właściwego kodu programu. Pozostałe e‑materiały dotyczące programowania obiektowego:
Programowanie obiektowe – projekt, etap IProgramowanie obiektowe – projekt, etap I,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IIProgramowanie obiektowe – projekt, etap II,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap III,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IVProgramowanie obiektowe – projekt, etap IV,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VProgramowanie obiektowe – projekt, etap V,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VI,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VII,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VIII.
Zaimplementujesz zatrzymywanie i wznawianie rozgrywki.
Dodasz ramkę do grafiki.
Przeanalizujesz przykładowe sposoby na dalszą rozbudowę twojego programu.