Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
RlCcZlBAubfEW
Ilustracja przedstawia fragment kodu programowania. Na czarnym tle są liczne słowa zapisane w różnych kolorach.

Programowanie obiektowe – projekt, etap IX

Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

W tym e‑materiale zaimplementujesz zatrzymywanie i wznawianie gry oraz dokończysz implementowanie ostatnich niefunkcjonalnych wymagań.

Poznasz możliwe opcje rozbudowy gry, a także potencjalne ulepszenia, które – w pierwszej kolejności – warto byłoby wprowadzić.

Przeszliśmy długą drogę od wymyślania pierwszych koncepcji, przez tworzenie diagramów, do napisania właściwego kodu programu. Pozostałe e‑materiały dotyczące programowania obiektowego:

Twoje cele
  • Zaimplementujesz zatrzymywanie i wznawianie rozgrywki.

  • Dodasz ramkę do grafiki.

  • Przeanalizujesz przykładowe sposoby na dalszą rozbudowę twojego programu.