Mein Handy ist kaputt!
Mój telefon jest zepsuty!
Wszyscy kochają sklepy internetowe, bo zawsze jest możliwość zwrotu (die Rückgabe) towaru. Czy odgadniesz, z jakiego powodu Niemcy najczęściej zwracają (zurückgeben) swoje internetowe zakupy? W połowie przypadków towar nie spełnia oczekiwań kupującego. Aż 30% zwrotów spowodowanych jest tym, że kupione przedmioty są uszkodzone. Z kolei 5% dotyczy sytuacji, kiedy ktoś podjął decyzję o zakupie pod wpływem impulsu i rozmyślił się po otrzymaniu przesyłki (die Sendung). Zwykle zwrot przebiega bezproblemowo, ale w przypadku wątpliwości warto skontaktować się z działem obsługi klienta (der Kundendienst).
Opiszesz problemy związane z wadliwym sprzętem elektronicznym.
Przedstawisz procedurę zwrotu towaru w sklepie internetowym.
Odegrasz rozmowę w sprawie reklamacji zakupionego towaru.