Po wielu przygotowaniach w końcu nadszedł ten czas – napiszesz pierwszą linijkę kodu swojego projektu. Zaczniesz od implementacji dwóch wątków. Pierwszy z nich będzie odpowiadał za rozgrywkę, a drugi za sterowanie.
Z poszczególnymi etapami powstawania projektu możesz zapoznać się w pozostałych e‑materiałach z serii:
Programowanie obiektowe – projekt, etap IProgramowanie obiektowe – projekt, etap I,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IIProgramowanie obiektowe – projekt, etap II,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap III,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IVProgramowanie obiektowe – projekt, etap IV,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VProgramowanie obiektowe – projekt, etap V,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VII,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VIII,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IXProgramowanie obiektowe – projekt, etap IX.
Zaimplementujesz wątki w praktyce.
Stworzysz pierwsze klasy na podstawie diagramu.
Napiszesz proste sterowanie gry.