Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
RlCcZlBAubfEW
Ilustracja przedstawia fragment kodu programowania. Na czarnym tle są liczne słowa zapisane w różnych kolorach.

Programowanie obiektowe – projekt, etap VI

Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Po wielu przygotowaniach w końcu nadszedł ten czas – napiszesz pierwszą linijkę kodu swojego projektu. Zaczniesz od implementacji dwóch wątków. Pierwszy z nich będzie odpowiadał za rozgrywkę, a drugi za sterowanie.

Z poszczególnymi etapami powstawania projektu możesz zapoznać się w pozostałych e‑materiałach z serii:

Twoje cele
  • Zaimplementujesz wątki w praktyce.

  • Stworzysz pierwsze klasy na podstawie diagramu.

  • Napiszesz proste sterowanie gry.