Technik prac biurowych wykonuje najczęściej prace biurowo‑administracyjne, do których należą między innymi: przygotowanie i prowadzenie korespondencji biurowej, sporządzanie, rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej, w której jest zatrudniony. Do zadań technika prac biurowych należy także organizowanie pracy biura, przygotowywanie narad, zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych. Technik prac biurowych obsługuje nowoczesny sprzęt biurowy i komputerowy.

R10RDdR06CWCs
Źródło: StockSnap, Miejsce pracy w biurze, dostępny w internecie: www.pixabay.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.

Z tego materiału dowiesz się między innymi:

  • na czym polega praca technika prac biurowych,

  • jakie cechy powinien mieć technik prac biurowych,

  • w jaki sposób można zdobyć kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu,

  • dlaczego warto zostać technikiem prac biurowych.