R15FEs8TkFWR4
Ilustracja przedstawia billboard stojący przy drodze.W tle widoczna jest teren zielony porośnięty drzewami. Na billboardzie przedstawiona jest kobieta widoczna od pasa w dół. Ubrana jest w żółty płaszcz przeciwdeszczowy i czarne kalosze. W ręku trzyma niewielką żółtą torebkę. Obok siedzi biały pies. Ubrany jest w żółtą pelerynę. Na łapach ma żółte kalosze.

Klappern gehört zum Handwerk

Źródło: Pixabay, domena publiczna.

Reklama dźwignią handlu

W domu, na ulicy, w Internecie – praktycznie na każdym kroku (auf Schritt und Tritt) spotykamy się w dzisiejszych czasach z reklamą. Ogromne billboardy (die Plakatwände) usytuowane w różnych częściach miasta, cyfrowe ekrany w witrynach sklepów (die Schaufensterdisplays) lub reklamy w mediach społecznościowych (die Social‑Media‑Werbung) kuszą nas coraz częściej do zakupu (zum Kauf verführen). Jaki wpływ ma reklama na nasze życie? Jakie pozytywne oraz negatywne aspekty w niej dostrzegasz? Ten materiał pozwoli ci znaleźć odpowiedzi na te pytania.

pl
Twoje cele
  • Podsumujesz wypowiedzi na forum związane z promocją oraz reklamą.

  • Przedstawisz argumenty za reklamą i przeciw reklamie.

  • Rozpoznasz typy i rodzaje reklam.