Wiesz już, w jaki sposób założyć konto GitHub oraz jak używać wbudowanej tam wiki. W tym e‑materiale skupimy się na kluczowej dla programisty umiejętności korzystania z systemów kontroli wersji.
Więcej informacji o programowaniu obiektowym znajdziesz w e‑materiałach:
Programowanie obiektowe – projekt, etap IProgramowanie obiektowe – projekt, etap I,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IIProgramowanie obiektowe – projekt, etap II,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap III,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IVProgramowanie obiektowe – projekt, etap IV,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VI,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VII,
Programowanie obiektowe – projekt, etap VIIIProgramowanie obiektowe – projekt, etap VIII,
Programowanie obiektowe – projekt, etap IXProgramowanie obiektowe – projekt, etap IX.
Przeanalizujesz polecenia
fetch
,commit
,push
,pull
,clone
imerge
.Wyjaśnisz pojęcie
branch
.Scharakteryzujesz różnicę pomiędzy poleceniami
push
icommit
w praktyce.