Ulepszenie projektu i eksport gry – Unity Hub, etap VIII
Ten e‑materiał należy do serii Projektowanie gier komputerowych w Unity Hub.
Ten e‑materiał jest ósmą – ostatnią – częścią serii poświęconej programowi Unity Hub. Zaprojektowaliśmy w niej dwuwymiarową grę platformową. Zgodnie z przyjętą formułą stworzyliśmy postać, którą grający przeprowadza przez poziom. Jego celem jest przejście po platformach, ominięcie przeszkód i przeciwników, jeśli mu się to nie uda, traci panowanie nad postacią, która odradza się następnie na początku poziomu. Dodatkowo użytkownik ma za zadanie zbierać punktowane elementy, które są sumowane i wyświetlane na ekranie.
Pozostałe e‑materiały z serii:
Wprowadzenie oraz obiekty i kolizje między nimi – Unity Hub, etap IWprowadzenie oraz obiekty i kolizje między nimi – Unity Hub, etap I,
Implementacja skoku postaci – Unity Hub, etap IIImplementacja skoku postaci – Unity Hub, etap II,
Animacje i przejścia między nimi – Unity Hub, etap IIIAnimacje i przejścia między nimi – Unity Hub, etap III,
Prefaby i ruch kamery – Unity Hub, etap IVPrefaby i ruch kamery – Unity Hub, etap IV,
Przerywanie rozgrywki, odradzanie postaci i awans do kolejnego poziomu – Unity Hub, etap VPrzerywanie rozgrywki, odradzanie postaci i awans do kolejnego poziomu – Unity Hub, etap V,
Przeciwnik – Unity Hub, etap VIPrzeciwnik – Unity Hub, etap VI,
Zdobywanie punktów – Unity Hub, etap VIIZdobywanie punktów – Unity Hub, etap VII.
Poprawisz funkcjonalności związane z ruchem postaci.
Dostosujesz sposób wyświetlania tekstu do każdej rozdzielczości.
Wyeksportujesz grę.