Attention au ciblage sur Internet
Uważaj na targetowanie w internecie
Czy wiesz, że niektóre firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do przewidywania naszych potrzeb w przyszłości? Bardzo często, gdy przeglądamy wiele stron internetowych dotyczących naszego ulubionego zespołu muzycznego, algorytmy reklamowe mogą zacząć wyświetlać nam reklamy biletów na koncert lub oferty gadżetów z wizerunkiem zespołu. Poprzez dostosowanie reklam do zainteresowań i zachowań potencjalnych klientów firmy zwiększają szansę na skuteczną sprzedaż swoich usług bądź produktów. Niektóre z tych praktyk, nie tylko we Francji, są krytykowane za naruszanie prywatności użytkowników.
Indeks górny Źródło: [na podstawie:] www.reporterzy.info [dostęp 28.03.2023], www2.deloitte.com [dostęp 28.03.2023], tylko do użytku edukacyjnego. Indeks górny koniec Źródło: [na podstawie:] www.reporterzy.info [dostęp 28.03.2023], www2.deloitte.com [dostęp 28.03.2023], tylko do użytku edukacyjnego.
Powtórzysz i zastosujesz słownictwo związane z targetowaniem w sieci.
Zastosujesz wyrażenia: c’est… qui…, c’est… que…, c’est… dont… w wypowiedzi pisemnej.
Przedstawisz argumentację za i przeciw w sprawie reklam w sieci.