Technik administracji najczęściej wykonuje prace biurowe związane z przygotowaniem i porządkowaniem dokumentacji (np. pism urzędowych, korespondencji, protokołów zebrań, analiz i sprawozdań), gromadzi i selekcjonuje informacje, porządkuje i archiwizuje akta prawne i dokumenty będące własnością przedsiębiorstwa. Technik administracji może prowadzić postępowania administracyjne, a także obsługiwać klienta w jednostce organizacyjnej, w której jest zatrudniony.

R1BMFmu7dFTNM
Źródło: pressfoto, Technik administracji w biurze, dostępny w internecie: www.freepik.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.

Z tego materiału dowiesz się między innymi:

  • na czym polega praca technika administracji,

  • jakie cechy powinien mieć technik administracji,

  • w jaki sposób można zdobyć kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu technik administracji,

  • dlaczego warto zostać technikiem administracji.