Lubię moją klasętooltipid1.1Lubię moją klasę

R1W5ECwptUuJ11
Ilustracja przedstawia klasę szkolną. W tle widać turkusową ścianę, na środku której wisi zielona tablica. Na tablicy są napisane białą kredą cyfry: 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Po prawej stronie, na ścianie, wisi okrągły turkusowy zegar ze wskazówkami, a po lewej prostokątna tablica korkowa w brązowej ramie. Do tablicy są przyczepione pinezkami trzy puste białe kartki. Obok stoi Maja. W prawej dłoni trzyma długi brązowy wskaźnik, który kieruje w stronę jednej z kartek. Za Mają stoi nauczycielka. Ma blond włosy upięte w kok i jest ubrana w różową bluzkę z golfem i krótkimi rękawami, długie fioletowe spodnie i ciemnozielone buty. Na nosie ma okulary w granatowych oprawkach, a na szyi wisiorek. Kobieta patrzy na Maję. Przed nią stoi brązowe biurko z krzesłem. Na blacie biurka ustawiono laptop, czerwono‑niebieski kalendarz biurkowy i niewielką zieloną roślinę w ciemnoniebieskiej donicy. Przed biurkiem stoją na podłodze dwie zielone rośliny – jedna w pomarańczowej donicy, a druga w ciemnobrązowej. Obok jest niewielki jasnozielony wazon. Po prawej stronie stoi drugi wazon, w biało‑turkusowe pasy. Umieszczono w nim trzy brązowe gałązki z licznymi zielonymi listkami. Przy wazonie są dwie książki ułożone jedna na drugiej. Pierwsza ma czerwoną okładkę, a druga jasnozieloną. Za książkami widać pękaty turkusowy wazon z trzema pędzlami. Na pierwszym planie, po lewej stronie ilustracji, stoi ławka z trzema czarno‑zielonymi krzesłami, na których siedzą uczniowie. Po lewej stronie widoczna jest stojąca bokiem blondwłosa dziewczynka ubrana w fioletową koszulkę z krótkimi rękawami, krótkie błękitne spodnie i ciemnoniebieskie buty. Obok niej siedzi widoczny tyłem Franek. Na ostatnim krześle siedzi, widoczna tyłem, blondwłosa dziewczynka ubrana w różową sukienkę z krótkimi rękawami, białe skarpetki i ciemnoróżowe buty. W lewym górnym rogu znajduje się biała plansza z tekstem: „Pierwszego września poznałeś lub poznałaś swoją nową nauczycielkę lub nauczyciela, nowych kolegów i koleżanki. Każdy uczeń w twojej klasie jest inny – różni się wyglądem, ubiorem sprawnością fizyczną, cechami charakteru. Każdy z was ma inne zainteresowania, inaczej się zachowuje, uczy się w innym tempie. Trzeba zadbać o to, by każdy z was był akceptowany, szanowany i dobrze się czuł w zespole klasowym.”.
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Aby klasa została zgodną grupą, w której każdy dobrze się czuje i może otrzymać wsparcie, musicie dobrze się poznać. Żeby to ułatwić, wasi nauczyciele pokazują wam różne zabawy integracyjne. Są to zabawy, które pomagają w nawiązywaniu kontaktu między wami i lepszym poznaniu innych uczniów w klasie. Do zabawy... do pracy, uczniowie! Miłej zabawy!tooltipid1.2Aby klasa została zgodną grupą, w której każdy dobrze się czuje i może otrzymać wsparcie, musicie dobrze się poznać. Żeby to ułatwić, wasi nauczyciele pokazują wam różne zabawy integracyjne. Są to zabawy, które pomagają w nawiązywaniu kontaktu między wami i lepszym poznaniu innych uczniów w klasie. Do zabawy... do pracy, uczniowie! Miłej zabawy!

Trudne słowabluewhite

Twoje celetooltipid1.3Twoje cele

tooltipid1.1
tooltipid1.2
tooltipid1.3
tooltipid1
tooltipid2
tooltipid3
tooltipid4
tooltipid5
tooltipid6
tooltipid7
akceptacja
akceptacja

akceptacjaRsEjGugCq3Qteakceptacja

wyrażenie zgody na to, że dana osoba jest, taka jaka jestREbRtAEM3Tobkwyrażenie zgody na to, że dana osoba jest, taka jaka jest

zabawy integracyjne
zabawy integracyjne

zabawy integracyjneR1JZaNSa4Ckcyzabawy integracyjne

zajęcia, w trakcie których osoby uczestniczące poznają siebie wzajemnie, uczą się współpracy i zaufaniaRBYkI5uK0OHjhzajęcia, w trakcie których osoby uczestniczące poznają siebie wzajemnie, uczą się współpracy i zaufania