The Art of Visual Merchandising
Visual merchandising: sztuka kreowania ekspozycji
Przypomnij sobie ostatnią wizytę w sklepie tradycyjnym lub wirtualnym. Jak były prezentowane produkty? Czy pamiętasz muzykę, zapach, kolory? Żaden element nie był przypadkowy. To wszystko łączy się z działaniami mającymi na celu zwiększenie sprzedaży danego produktu. Zapoznaj się z e‑materiałem, aby wiedzieć więcej o pojęciu visual merchandisingu i zostać świadomym klientem dostrzegającym przemyślane działania stosowane przez sklepy.
Na podstawie przeczytanych i wysłuchanych tekstów rozwiniesz słownictwo dotyczące visual merchandisingu; nowo poznanych zwrotów użyjesz w różnych kontekstach, m.in. by opowiedzieć o pracy osób kreujących ekspozycje.
Nauczysz się podstawowych zasad ekspozycji towaru według visual merchandisingu i wskażesz ich zastosowanie w przedstawionym materiale ikonograficznym.
Korzystając z informacji zawartych w e‑materiale oraz poznanego słownictwa, napiszesz do kolegi/koleżanki e‑mail, w którym opiszesz zalety zastosowania zasad merchandisingu w odwiedzonym przez ciebie sklepie.