La magia de las rebajas
Magia przecen
Hiszpańskie przysłowie przestrzega: lo barato sale caro, co oznacza, że kupując tanie produkty o wątpliwej jakości, niebawem będziemy musieli je wymienić na nowe. W sumie zapłacimy więcej, niż gdybyśmy raz kupili droższy produkt, który będzie nam służył przez lata. Przysłowie wyraża również prawdę o sezonowych obniżkach. Niezależnie od tego, czy przeceny sięgną 50%, 70%, czy 80%, zostawimy w sklepie więcej pieniędzy, niż gdyby obniżek nie było. W czasie zakupów nie kierujemy się rozumem, lecz emocjami. To na nich opiera się magiczna moc obniżek.
Źródło: Aleksander Trojanowski, oprac. Eduexpert Sp. z o. o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Poznasz słownictwo dotyczące przecen i zakupów.
Opiszesz psychologiczne cechy kupujących.
Wykorzystasz słownictwo i odpowiednie struktury gramatyczne, by dać swoim kolegom i koleżankom rady dotyczące odpowiedzialnego kupowania.