RYfNZNWEc71c8
Zdjęcie zrobione z dołu przedstawia zbliżenie na fragment dachu, na którym znajduje się neon z napisem: Hotel.

L’albergo da incubo

Źródło: grafika: Unsplash.com, licencja: CC BY 3.0.

Koszmarny hotel

Niestety nie wszystkie wyjazdy wakacyjne są udane. Zamiast wypoczynku z dala od codziennych trosk można trafić na kłopotliwe sytuacje przysparzające nerwów: pokój hotelowy znacząco różniący się od oferty, niższy standard wyposażenia, niedziałająca przy czterdziestopniowym upale klimatyzacja, kompletnie zatkany odpływ w łazience czy hałasujący w nocy sąsiedzi. Niekiedy takie problemy są wynikiem nieszczęśliwego zbiegu okoliczności, a czasami jest to efekt nieuczciwych praktyk organizatorów wyjazdu bądź kierownictwa hotelu.

Dzięki temu materiałowi interaktywnemu dowiesz się, jak skutecznie zgłaszać problemy dotyczące zakwaterowania wakacyjnego i walczyć o swoje.

pl
Twoje cele
  • Poznasz słownictwo dotyczące możliwych problemów z zakwaterowaniem lub organizacją wycieczki wakacyjnej.

  • Dowiesz się, jak zgłaszać awarie i domagać się rozwiązania problemu z twoim pokojem hotelowym.

  • Powtórzysz struktury gramatyczne i leksykalne, które przydadzą ci się w rozmowie na temat napotkanych niedogodności.