L’albergo da incubo
Koszmarny hotel
Niestety nie wszystkie wyjazdy wakacyjne są udane. Zamiast wypoczynku z dala od codziennych trosk można trafić na kłopotliwe sytuacje przysparzające nerwów: pokój hotelowy znacząco różniący się od oferty, niższy standard wyposażenia, niedziałająca przy czterdziestopniowym upale klimatyzacja, kompletnie zatkany odpływ w łazience czy hałasujący w nocy sąsiedzi. Niekiedy takie problemy są wynikiem nieszczęśliwego zbiegu okoliczności, a czasami jest to efekt nieuczciwych praktyk organizatorów wyjazdu bądź kierownictwa hotelu.
Dzięki temu materiałowi interaktywnemu dowiesz się, jak skutecznie zgłaszać problemy dotyczące zakwaterowania wakacyjnego i walczyć o swoje.
Poznasz słownictwo dotyczące możliwych problemów z zakwaterowaniem lub organizacją wycieczki wakacyjnej.
Dowiesz się, jak zgłaszać awarie i domagać się rozwiązania problemu z twoim pokojem hotelowym.
Powtórzysz struktury gramatyczne i leksykalne, które przydadzą ci się w rozmowie na temat napotkanych niedogodności.