Praca technika reklamy polega na planowaniu, prowadzeniu oraz koordynacji działań reklamowych, a w szczególności na: nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktu z klientem, tworzeniu przekazu reklamowego zgodnego z przyjętą strategią, opracowywaniu sposobu prezentacji treści reklamowych, dobieraniu treści i innych elementów do przekazu reklamowego, dobieraniu środków przekazu do przenoszenia treści reklam, wykonywaniu projektów reklamy zgodnych z wytycznymi, opracowywaniu planu całościowych kampanii reklamowych produktu lub marki, ustalaniu budżetu kampanii reklamowej na podstawie wyników analiz, zarządzaniu procesem realizacji kampanii reklamowej, analizie wyników i sporządzaniu raportu skuteczności kampanii reklamowej.

RwoZ1gPzCM1Xl
Źródło: NordWood Themes, Praca na laptopie, dostępny w internecie: www.unsplash.com, tylko do użytku edukacyjnego na zpe.gov.pl.

Z tego materiału dowiesz się między innymi:

  • na czym polega praca technika reklamy,

  • jakie cechy powinien mieć technik reklamy,

  • w jaki sposób można zdobyć kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu technik reklamy,

  • dlaczego warto zostać technikiem reklamy.