Zadania i polecenia
Zadania i polecenia
Komponent podobny do Bloku lekcyjnego z tym, że jest on automatycznie numerowany. Pozwala autorowi kursu dodawać różnego rodzaju zadania: od prostych poleceń po bardziej złożone doświadczenia czy symulacje, także składające się z wielu komponentów.
Przykłady:
Pytanie...
Treść...
Treść...
Typ zadania można zmienić w menu po lewej stronie.

Do komponentu można przeciągać inne obrazy, ćwiczenia, filmy itd. Jeśli przeciągniemy dwa ćwiczenia interaktywne, system ukryje ich numerację, jak na poniższym przykładzie:
Treść...
Typy zadań i poleceń:
Ćwiczenie
Polecenie
Badanie – np. zadanie wymagające analizy materiału, danych lub tekstu
Problem – np. sytuacja problemowa, którą uczeń ma rozwiązać, stosując poznaną wiedzę
Doświadczenie – np. praktyczne działanie, które prowadzi do wyciągania wniosków
Laboratorium – np. rozbudowane zadanie o charakterze eksperymentalnym
Symulacja – np. interaktywne zadanie odzwierciedlające rzeczywiste procesy, pozwalające na testowanie rozwiązań
Przykład