UCZEŃ PRZERÓSŁ MISTRZA metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej. JAK ZA POMOCĄ ZABAWY ROZWIJAĆ INTELIGENCJĘ WIELORAKĄ? ZBIÓR ĆWICZEŃ DO PRACY I ZABAWY W DOMU I NIE TYLKO
Kategorie
Edukacja wczesnoszkolna
Szkoła podstawowa I-III
Słowa kluczowe
komunikacja pamięć szkoła podstawowa nauczyciel kreatywność uwaga czytanie pisanie edukacja wczesnoszkolna rodzice grupowe I etap edukacyjny rozumowanie rozwój społeczno-emocjonalny wszystkie SPE rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne indywidualne uproszczone instrukcje i teksty specjalista proste ilustracje JAK ZA POMOCĄ ZABAWY ROZWIJAĆ INTELIGENCJĘ WIELORAKĄ? ZBIÓR ĆWICZEŃ DO PRACY I ZABAWY W DOMU I NIE TYLKO. rozwijające uzdolnienia rewalidacja korekcyjno-kompensacyjne
Zbiór zawiera zestawy ćwiczeń wspierających poszczególne obszary inteligencji zdiagnozowanych w oparciu o teorię Howarda Gardnera (inteligencji wielorakich). Na podstawie profilu indywidualnego ucznia można projektować zadania wspierające jego mocne i słabe strony w trakcie zajęć rewalidacji, korekcyjno‑kompensacyjnych, rozwijających uzdolnienia oraz kompetencje emocjonalno‑społeczne. Książeczka może też być elementarzem dziecka i jego rodziców. Wartościowa pomoc metodyczna do indywidualizacji wspomagania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.