Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym
Autor
Pettersen-Sobczyk, Monika (1985- )
Wydawca
2015.
Data publikacji
2015
Adres wydawniczy
2015.
Czas wydania/akcji
2001-
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Banki - konkurencyjność, Lojalność konsumentów - badanie., Satysfakcja konsumentów - badanie.
Powiązania
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. 1733-2842. Nr 74, t. 2 (2015), s. 619-629.
Opis
Bibliogr., netogr.
UKD
336(045/046), 36(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA