Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym
- Autor
- Pettersen-Sobczyk, Monika (1985- )
- Wydawca
- 2015.
- Data publikacji
- 2015
- Adres wydawniczy
- 2015.
- Czas wydania/akcji
- 2001-
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Banki - konkurencyjność, Lojalność konsumentów - badanie., Satysfakcja konsumentów - badanie.
- Powiązania
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. 1733-2842. Nr 74, t. 2 (2015), s. 619-629.
- Opis
- Bibliogr., netogr.
- UKD
- 336(045/046), 36(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA