Zrównoważona karta wyników jako narzędzie realizacji strategii w przedsiębiorstwie turystycznym
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Zrównoważona karta wyników jako narzędzie realizacji strategii w przedsiębiorstwie turystycznym
- Autor
- Tyrańska, Małgorzata
- Data publikacji
- 2010
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Kompleksowa karta wyników., Przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie.
- Powiązania
- Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 56, nr 4/5 (2010), s. 22-31.
- Opis
- Streszcz. ang., ros.
- Bibliografia narodowa
- BZCz 2011/30883
- UKD
- 338.48(045/046), 005(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA