Zrównoważona karta wyników jako narzędzie realizacji strategii w przedsiębiorstwie turystycznym

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Zrównoważona karta wyników jako narzędzie realizacji strategii w przedsiębiorstwie turystycznym
Autor
Tyrańska, Małgorzata
Data publikacji
2010
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Kompleksowa karta wyników., Przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie.
Powiązania
Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 56, nr 4/5 (2010), s. 22-31.
Opis
Streszcz. ang., ros.
Bibliografia narodowa
BZCz 2011/30883
UKD
338.48(045/046), 005(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA