Zarządzanie obietnicą w logice usługowej dominacji w dobie kryzysu zaufania : (na przykładzie usług finansowych)

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Zarządzanie obietnicą w logice usługowej dominacji w dobie kryzysu zaufania : (na przykładzie usług finansowych)
Autor
Siemieniako, Dariusz
Data publikacji
2009
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Instytucje finansowe - marketing., Kryzys finansowy 2007 r., Marketing partnerski.
Powiązania
Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 55, maj (2009), s. 73-82.
Opis
Streszcz. ang.
Bibliografia narodowa
BZCz 2010/14476
UKD
336(045/046), 339.1/.5(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA