Zarządzanie obietnicą w logice usługowej dominacji w dobie kryzysu zaufania : (na przykładzie usług finansowych)
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Zarządzanie obietnicą w logice usługowej dominacji w dobie kryzysu zaufania : (na przykładzie usług finansowych)
- Autor
- Siemieniako, Dariusz
- Data publikacji
- 2009
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Instytucje finansowe - marketing., Kryzys finansowy 2007 r., Marketing partnerski.
- Powiązania
- Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 55, maj (2009), s. 73-82.
- Opis
- Streszcz. ang.
- Bibliografia narodowa
- BZCz 2010/14476
- UKD
- 336(045/046), 339.1/.5(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA