Produkt regionalny w promocji miasta

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Produkt regionalny w promocji miasta
Autor
Rudzewicz, Adam
Wydawca
2013.
Data publikacji
2013
Adres wydawniczy
2013.
Czas wydania/akcji
Polska.
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Miasta - marketing - Polska., Produkt regionalny - Polska., Toruń (woj. kujawsko-pomorskie) - turystyka.
Powiązania
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 1509-0507. Nr 30 (2013), s. 383-392.
Opis
Streszcz. ang.
UKD
338.48(045/046), 339.1/.5(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA