Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej
- Autor
- Raszkowski, Andrzej
- Wydawca
- 2013.
- Data publikacji
- 2013
- Adres wydawniczy
- 2013.
- Czas wydania/akcji
- 2001-
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Marketing terytorialny., Świadomość regionalna.
- Powiązania
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 1509-0507. Nr 30 (2013), s. 225-234.
- Opis
- Streszcz. ang.
- UKD
- 332(045/046), 316(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA