Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej
Autor
Raszkowski, Andrzej
Wydawca
2013.
Data publikacji
2013
Adres wydawniczy
2013.
Czas wydania/akcji
2001-
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Marketing terytorialny., Świadomość regionalna.
Powiązania
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 1509-0507. Nr 30 (2013), s. 225-234.
Opis
Streszcz. ang.
UKD
332(045/046), 316(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA