Koszty promocji w kampaniach wyborczych

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Koszty promocji w kampaniach wyborczych
Autor
Lenik, Piotr
Wydawca
2013.
Data publikacji
2013
Adres wydawniczy
2013.
Czas wydania/akcji
Polska
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Kampania wyborcza - finanse - Polska, Marketing polityczny - finanse - Polska
Powiązania
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 1509-0507. Nr 30 (2013), s. 505-514.
Opis
Streszcz. ang.
UKD
323/324(045/046), 339.1/.5(045/046), 336(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA