Działalność marketingowa jako element strategii logistycznej przedsiębiorstw z sektora MSP

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Działalność marketingowa jako element strategii logistycznej przedsiębiorstw z sektora MSP
Autor
Janczewska, Danuta Maria
Wydawca
2013.
Data publikacji
2013
Adres wydawniczy
2013.
Czas wydania/akcji
Polska.
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Cukiernictwo - Polska., Logistyka gospodarcza - Polska., Marketing - zarządzanie - Polska., Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie - Polska, Zarządzanie - metody - Polska
Powiązania
Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. 1895-5088. 2013, nr 2, s. 63-73.
Opis
Bibliogr., netogr.
UKD
66(045/046), 658.1/.5(045/046), 339.1/.5(045/046), 005(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA