Działalność marketingowa jako element strategii logistycznej przedsiębiorstw z sektora MSP
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Działalność marketingowa jako element strategii logistycznej przedsiębiorstw z sektora MSP
- Autor
- Janczewska, Danuta Maria
- Wydawca
- 2013.
- Data publikacji
- 2013
- Adres wydawniczy
- 2013.
- Czas wydania/akcji
- Polska.
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Cukiernictwo - Polska., Logistyka gospodarcza - Polska., Marketing - zarządzanie - Polska., Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie - Polska, Zarządzanie - metody - Polska
- Powiązania
- Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. 1895-5088. 2013, nr 2, s. 63-73.
- Opis
- Bibliogr., netogr.
- UKD
- 66(045/046), 658.1/.5(045/046), 339.1/.5(045/046), 005(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA