Planowanie działalności marketingowej polskich przedsiębiorstw na eurorynku : rozważania teoretyczne

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Planowanie działalności marketingowej polskich przedsiębiorstw na eurorynku : rozważania teoretyczne
Autor
Komor, Marcin
Data publikacji
2012
Czas wydania/akcji
Polska.
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Controlling - Polska., Internacjonalizacja przedsiębiorstw - Polska., Jednolity rynek UE., Marketing międzynarodowy - kraje Unii Europejskiej., Marketing - planowanie - Polska.
Powiązania
Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 58, nr 3 (2012), s. 51-61.
Opis
Bibliogr.
Bibliografia narodowa
BZCz 2013/17909
UKD
658.1/.5(045/046), 339.1/.5(045/046), 005(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA