Planowanie działalności marketingowej polskich przedsiębiorstw na eurorynku : rozważania teoretyczne
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Planowanie działalności marketingowej polskich przedsiębiorstw na eurorynku : rozważania teoretyczne
- Autor
- Komor, Marcin
- Data publikacji
- 2012
- Czas wydania/akcji
- Polska.
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Controlling - Polska., Internacjonalizacja przedsiębiorstw - Polska., Jednolity rynek UE., Marketing międzynarodowy - kraje Unii Europejskiej., Marketing - planowanie - Polska.
- Powiązania
- Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 58, nr 3 (2012), s. 51-61.
- Opis
- Bibliogr.
- Bibliografia narodowa
- BZCz 2013/17909
- UKD
- 658.1/.5(045/046), 339.1/.5(045/046), 005(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA