Wpływ działań merchandisingowych na zachowania nabywcze konsumentów

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
Wpływ działań merchandisingowych na zachowania nabywcze konsumentów
Autor
Werenowska, Agnieszka
Wydawca
2015.
Data publikacji
2015
Adres wydawniczy
2015.
Czas wydania/akcji
Polska
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Konsumenci (ekon.) - Polska, Merchandising - Polska., Napoje alkoholowe - handel - Polska
Powiązania
Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiebiorstwo. 0438-5403. [R.] 61, nr 3 (2015), s. 314-324.
Opis
Bibliogr., netogr. s. 322-323.
UKD
339.1/.5(045/046), 36(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA