Wpływ działań merchandisingowych na zachowania nabywcze konsumentów
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Wpływ działań merchandisingowych na zachowania nabywcze konsumentów
- Autor
- Werenowska, Agnieszka
- Wydawca
- 2015.
- Data publikacji
- 2015
- Adres wydawniczy
- 2015.
- Czas wydania/akcji
- Polska
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Konsumenci (ekon.) - Polska, Merchandising - Polska., Napoje alkoholowe - handel - Polska
- Powiązania
- Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiebiorstwo. 0438-5403. [R.] 61, nr 3 (2015), s. 314-324.
- Opis
- Bibliogr., netogr. s. 322-323.
- UKD
- 339.1/.5(045/046), 36(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA