"I Con - Ja konsument, czyli Era nowego, inteligentnego, wielokanałowego konsumenta w handlu detalicznym

Czasopisma

Szczegóły:

Tytuł
"I Con - Ja konsument, czyli Era nowego, inteligentnego, wielokanałowego konsumenta w handlu detalicznym
Autor
Reformat, Beata
Wariant tytułu
Era nowego, inteligentnego, wielokanałowego konsumenta w handlu detalicznym.
Wydawca
2015.
Data publikacji
2015
Adres wydawniczy
2015.
Czas wydania/akcji
Polska
Język
polski
Kraj
Polska
Temat
Handel detaliczny - Polska, Konsumenci (ekon.) - Polska
Powiązania
Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiebiorstwo. 0438-5403. [R.] 61, nr 3 (2015), s. 205-215.
Opis
Bibliogr., netogr. s. 212-213.
UKD
339.1/.5(045/046), 36(045/046)
Format
image/text
Projekt
Merkuriusz
Prawa do utworu
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
Instytucja
BIBLIOTEKA NARODOWA