Innowacja strategiczna w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm niskokosztowych
Czasopisma
Szczegóły:
- Tytuł
- Innowacja strategiczna w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm niskokosztowych
- Autor
- Koniorczyk, Grażyna
- Wydawca
- 2013.
- Data publikacji
- 2013
- Adres wydawniczy
- 2013.
- Czas wydania/akcji
- 2001-
- Język
- polski
- Kraj
- Polska
- Temat
- Innowacje - gospodarka., Przedsiębiorstwo - konkurencyjność, Przedsiębiorstwo - koszty.
- Powiązania
- Handel Wewnętrzny : marketing, rynek, przedsiębiorstwo. 0438-5403. [R.] 58, wrzes./paźdz., t. 1 (2012), s. 258-268.
- Opis
- Bibliogr.
- UKD
- 658.1/.5(045/046)
- Format
- image/text
- Projekt
- Merkuriusz
- Prawa do utworu
- Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
- Instytucja
- BIBLIOTEKA NARODOWA