Przeczytaj
Tim i jego klasa bierze udział w akcji wymiany pocztówek z uczniami z innych krajów. Z jakiego kraju nadeszła ta pocztówka?Tim i jego klasa bierze udział w akcji wymiany pocztówek z uczniami z innych krajów. Z jakiego kraju nadeszła ta pocztówka?
Kto co pisze? Słuchaj tekstu i czytaj go jednocześnie.Kto co pisze? Słuchaj tekstu i czytaj go jednocześnie.
Wer schreibt was? Hör zu und lies mit.Wer schreibt was? Hör zu und lies mit.
Źródło: Sylwia Puszczewicz, Ich bin Natalia, ich heiße Tim, licencja CC BY-SA 3.0.
Dopasuj wyrazy do zdjęć.Dopasuj wyrazy do zdjęć.
Ordne zu.Ordne zu.
Bilde Paare.
Połącz w pary.
Słuchaj i powtarzaj. Klaszcz w dłonie.Słuchaj i powtarzaj. Klaszcz w dłonie.
Hör zu und sprich nach.Hör zu und sprich nach.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D10ryQJV9
Nagranie dźwiękowe

Przeczytaj jeszcze raz pocztówki. Prawda czy fałsz? Zaznacz.Przeczytaj jeszcze raz pocztówki. Prawda czy fałsz? Zaznacz.
Richtig oder falsch? Markiere.Richtig oder falsch? Markiere.
O co zapytała Natalia? Uzupełnij zdania podanymi wyrazami.O co zapytała Natalia? Uzupełnij zdania podanymi wyrazami.
Ergänze die Sätze.Ergänze die Sätze.
1. Wo, 2. Woher kommst du?
Co oznaczają te pytania? Dopasuj odpowiednie zdania.Co oznaczają te pytania? Dopasuj odpowiednie zdania.
Ordne zu.Ordne zu.

1. Skąd pochodzisz?, 2. Gdzie mieszkasz?
Woher kommst du?
1. Skąd pochodzisz?, 2. Gdzie mieszkasz?



