Plusy i minusy zawodu
Poniżej zostały przedstawione przykładowe plusy i minusy zawodu technik reklamy. Zapoznaj się z nimi, a następnie przejdź do gry.
Plusy
praca w sektorze IT – możliwość pracy z zaawansowanymi technologiami cyfrowymi,
wykonywanie ciekawych i zróżnicowanych zadań z pogranicza logistyki i sztuki,
duża samodzielność w zakresie tworzenia kampanii reklamowej,
możliwość wykazania się kreatywnością,
udział w spotkaniach, konferencjach, targach i innych imprezach branżowych,
szerokie możliwości zatrudnienia w różnych branżach,
możliwość pracy zdalnej na wybranych stanowiskach,
szerokie możliwości rozwoju zawodowego, doskonalenie wiedzy z wielu dziedzin,
satysfakcja z udziału w kształtowaniu wizerunku klienta,
satysfakcja związana ze skutecznym przeprowadzeniem kampanii.
Minusy
praca pod presją czasu,
praca związana ze stresem,
możliwy kontakt z tzw. trudnym klientem,
nienormowany czas pracy,
konieczność ustawicznego podnoszenia umiejętności personalnych,
konieczność śledzenia najnowszych trendów zawodowych,
w razie konieczności ścisła współpraca w ramach zespołu.
Gra edukacyjna
Po zapoznaniu się z rozdziałem „Plusy i minusy” zapraszamy do gry, w której wskażesz, co dla Ciebie jest plusem, a co minusem.