Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, licencja: CC BY-SA 3.0.
Plik PDF o rozmiarze 62.90 KB w języku polskim
Powiązane ćwiczenia
1. Wywiad z pacjentem i/lub jego rodziną
Test
1. Wywiad z pacjentem i/lub jego rodziną
Wywiad z pacjentem i/lub jego rodziną152350Brawo! Udało Ci się rozwiązać test. Oznacza to, że orientujesz się, na czym polega wywiad z pacjentem i jego rodziną.Niestety, nie udało Ci się rozwiązać testu. Wróć do filmów <q>Wywiad terapeuty zajęciowego z pacjentem i jego rodziną</q> oraz <q>Poszukiwanie przyczyn zmiany pracowni terapeutycznej</q>, a także do gry wcielanie się w rolę <q>Wywiad wstępny z uczestnikiem warsztatów terapii zajęciowej</q> i spróbuj jeszcze raz rozwiązać test.
Test
Wywiad z pacjentem i/lub jego rodziną
Rozwiązując ten test, sprawdzisz, czy orientujesz się, czym jest wywiad z pacjentem i jego rodziną.
Liczba pytań:
15
Limit czasu:
23 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Wywiad z pacjentem i/lub jego rodziną
Pytanie
1/15
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Wskaż wszystkie poprawne odpowiedzi. Terapeuta przed przeprowadzeniem wywiadu dotyczącego zainteresowań przyszłego uczestnika WTZ powinien zwrócić uwagę na dane zamieszczone w zgłoszeniu kandydata do uczestnictwa w WTZ, takie jak
Osobą, która prowadzi wywiad dotyczący zainteresowań kandydata na uczestnika zajęć w jednej z pracowni WTZ i przydziela uczestnika do danej pracowni, jest
Terapeuta w trakcie wywiadu z uczestnikiem stosuje pytania otwarte, aby
Wskaż wszystkie poprawne odpowiedzi. Terapeuta prowadzi z uczestnikiem WTZ cierpiącym na zespół Downa, będącym osobą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym wywiad dotyczący zainteresowań uczestnika. W wywiadzie bierze udział również opiekun uczestnika. Terapeuta zajęciowy chciałby przydzielić uczestnika do pracowni zgodnie z jego zainteresowaniami. Opiekun uczestnika w pewnym momencie relacjonuje, że kiedy trzeba było wymienić baterie w pilocie, podopieczny pod okiem opiekuna zrobił wszystko sam, z niewielką pomocą podczas odkręcania małych śrubek. Usłyszawszy to, terapeuta zajęciowy
Wskaż wszystkie poprawne odpowiedzi. Podczas prowadzenia wywiadu z uczestnikiem WTZ terapeuta zajęciowy powinien stosować zasady aktywnego słuchania. Należy do nich
W procesie prowadzenia wywiadu przez terapeutę zajęciowego ważne jest ustalenie orientacji autopsychicznej osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Dlatego w trakcie wywiadu terapeuta
W trakcie przeprowadzania wywiadu z pacjentem z niepełnosprawnością intelektualną terapeuta zajęciowy
Terapeuta zajęciowy chce nawiązać dobry kontakt z nowo przyjmowanym do pracowni terapii zajęciowej pacjentem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Dlatego
Istotnym elementem procesu zbierania wywiadu w placówce jest ocena orientacji allopsychicznej pacjenta. Aby dokonać tej oceny, terapeuta zajęciowy
W trakcie zbierania wywiadu terapeuta zajęciowy powinien
Nawiązując kontakt z nowo przyjętym uczestnikiem WTZ, terapeuta zajęciowy powinien
Prawidłowe zachowanie terapeuty zajęciowego w trakcie zbierania wywiadu polega na tym, że
Obserwacja jest niezbędna podczas nawiązywania kontaktu z uczestnikiem WTZ. Chcąc zachować się właściwe, terapeuta zajęciowy, który dostrzega niepokojące symptomy w zachowaniu uczestnika, powinien
W trakcie zbierania wstępnego wywiadu terapeuta zajęciowy nie powinien
W procesie adaptacji do pobytu w placówce niezbędne jest udzielenie nowo przyjętej osobie wsparcia emocjonalnego. Wsparcie to polega na
2. Wywiad
Wstaw w tekst
2. Wywiad
RTM3dRiuGcIMP3
Uzupełnij luki w tekście dotyczącym wywiadu prowadzonego przez terapeutę zajęciowego.
Uzupełnij luki w tekście dotyczącym wywiadu prowadzonego przez terapeutę zajęciowego.
3. Kwestionariusz wywiadu
Grupuj elementy Grupuj elementy
3. Kwestionariusz wywiadu
Rjk5jn0CWSjqs1
1. Do podanych części kwestionariusza wywiadu przyporządkuj poszczególne elementy.
1. Do podanych części kwestionariusza wywiadu przyporządkuj poszczególne elementy.
R11lELr1ZAdY12
2. Przyporządkuj informacje uzyskiwane podczas rozmowy z uczestnikiem do danego obszaru kwestionariusza wywiadu.
2. Przyporządkuj informacje uzyskiwane podczas rozmowy z uczestnikiem do danego obszaru kwestionariusza wywiadu.