Sprzedaż, asortyment – klient. Stanowisko kasowe
HAN.01. Prowadzenie sprzedaży – sprzedawca 522301, technik handlowiec 522305, technik księgarstwa 522306
Netografia i bibliografia
Netografia
Idealna obsługa klienata – zasady i wskazówki: https://focustelecom.pl/blog/idealna-obsluga-7-krokow-do-uszczesliwienia-klienta/ (dostęp: 13.12.2022)
Sprawna i miła obsługa klienta: https://grupaeurocash.pl/blog/8-zasad-ktore-zapewnia-w-twoim-sklepie-sprawna-i-mila-obsluge-klienta (dostęp: 13.12.2022)
Zasady rozmowy telefonicznej: http://klientnaszfan.pl/2017/05/08/15-zasady-rozmowy-telefonicznej/ (dostęp: 13.12.2022)
Częstotliwość zmian w asortymencie przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-129f998b-3e66-48c3-97a5-366d86bf3366/c/IBRKK-handel_wew_3-2018-94-105.pdf (plik w formacie PDF, w języku polski, o rozmiarze 387 kB, dostęp: 13.12.2022)
Bibliografia
Blanchard K., Halsey V., Cuff K., Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza,wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2016.
Hyken S., Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy, Wolters Kluwer. Warszawa 2015.
Larskon W. W., Obsługa Klienta. Praktyczny Poradnik Dla Tych, Którzy Nie Lubią Tracić Czasu, Wydaw. K. E. Liber, Warszawa 2003.