Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia , ujęta w kółeczko, i chmurka z tekstem: Do you like homework? I do! But I don’t like my music homework. Why? Because I must play the recorder! Lubisz prace domowe? Ja tak! Ale nie lubię prac domowych z muzyki. Dlaczego? Ponieważ muszę grać na flecie!
Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia , ujęta w kółeczko, i chmurka z tekstem: Do you like homework? I do! But I don’t like my music homework. Why? Because I must play the recorder! Lubisz prace domowe? Ja tak! Ale nie lubię prac domowych z muzyki. Dlaczego? Ponieważ muszę grać na flecie!
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia dziewczynkę o imieniu Mia , nad którą znajdują się dwie chmurki myślowe. W pierwszej widzimy czerwony budynek szkoły, nad którym znajdują się nazwy dni tygodnia, ujęte w ramki. Są to kolejno Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, friday, w drugiej chmurce widzimy dziewczynkę jeżdżącą na łyżworolkach, dziewczynkę kręcącą biodrami hula‑hop, niebieski rower i kolorowe kredki, a także dwie ramki z nazwami dni Saturday, sunday.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia stolik w kuchni, przy którym siedzi Mia. Przed dziewczynką leżą zeszyty. Obok stołu stoi mama dziewczynki. Ilustracja podpisana jest u góry: In the afternoon. Bohaterki prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia stolik w kuchni, przy którym siedzi Mia. Przed dziewczynką leżą zeszyty. Obok stołu stoi mama dziewczynki. Ilustracja podpisana jest u góry: In the afternoon. Bohaterki prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia stolik w kuchni, przy którym siedzą Mia, Sandra, Jack i ich mama. Druga z dziewczynek siedzi na kolanach mamy. Na stole leży talerz z babeczkami. Ilustracja podpisana jest u góry: In the evening. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia stolik w kuchni, przy którym siedzą Mia, Sandra, Jack i ich mama. Druga z dziewczynek siedzi na kolanach mamy. Na stole leży talerz z babeczkami. Ilustracja podpisana jest u góry: In the evening. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Mum: OK, children. Time to packpack pack your bags for school.
Sandra: I want to go to school, too! What lessons do you like at school?What lessons do you like at school?What lessons do you like at school?
Jack: I really like ICTICTICT. It’s on MondayMondayMonday and FridayFridayFriday.
Mia: I like PEPEPE. It’s on Friday. But I don’t like musicmusicmusic because I mustmustmustplay the recorderplay the recorderplay the recorder.
R1IehmdxNbgF41
Ilustracja przedstawia pokój dziecięcy z żółtymi ścianami w białe kropki. Znajduje się w nim regał z pudełkami i książkami, oraz otwarte drzwi z plakatem ze ślimakiem. Na podłodze siedzi smutna dziewczynka o imieniu Mia , a przed sobą ma otwarty zeszyt, flet i tablet, na ekranie którego wyświetlają się figury geometryczne. Przy drzwiach stoi mama dziewczynki i trzyma w dłoniach plan lekcji podpisany timetable Bohaterki prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia pokój dziecięcy z żółtymi ścianami w białe kropki. Znajduje się w nim regał z pudełkami i książkami, oraz otwarte drzwi z plakatem ze ślimakiem. Na podłodze siedzi smutna dziewczynka o imieniu Mia , a przed sobą ma otwarty zeszyt, flet i tablet, na ekranie którego wyświetlają się figury geometryczne. Przy drzwiach stoi mama dziewczynki i trzyma w dłoniach plan lekcji podpisany timetable Bohaterki prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Mum, I can’t pack my bag. I can’t findI can’t find...I can’t find my timetabletimetabletimetable.
Mum: Mia, here it is. Today is TuesdayTuesdayTuesday so tomorrowtomorrowtomorrow is WednesdayWednesdayWednesday. Pack your maths, English and music books.
Mia: Music? ButbutBut Mum… Music is on ThursdayThursdayThursday.
Mum. No, Mia. Music is on Wednesday. ArtartArt is on Thursday.
RcI8OZLhxlOnd1
Ilustracja przedstawia pokój dziecięcy z żółtymi ścianami w białe kropki. Znajduje się w nim regał z pudełkami i książkami, oraz otwarte drzwi z plakatem ze ślimakiem. W pokoju stoi dziewczynka o imieniu Mia i trzyma w dłoniach flet. Na podłodze leży otwarty zeszyt, a na ścianie wisi plan lekcji podpisany timetable Przy drzwiach stoi mama dziewczynki. Bohaterki prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia pokój dziecięcy z żółtymi ścianami w białe kropki. Znajduje się w nim regał z pudełkami i książkami, oraz otwarte drzwi z plakatem ze ślimakiem. W pokoju stoi dziewczynka o imieniu Mia i trzyma w dłoniach flet. Na podłodze leży otwarty zeszyt, a na ścianie wisi plan lekcji podpisany timetable Przy drzwiach stoi mama dziewczynki. Bohaterki prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Mia: I must play the recorder! Music is on Wednesday. It is tomorrowtomorrowtomorrow!
RalPqjxYAwZ3c1
Ilustracja przedstawia pokój dziecięcy z żółtymi ścianami w białe kropki. Znajduje się w nim regał z pudełkami i książkami, oraz otwarte drzwi z plakatem ze ślimakiem. W pokoju stoi dziewczynka o imieniu Mia i trzyma w dłoniach flet, obok niej stoi jej siostra Sandra , przez drzwi zagląda Jack, a przy drzwiach stoi niezadowolona mama dziewczynki. Wszyscy ubrani są w pidżamy, a ilustracja podpisana jest at night. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia pokój dziecięcy z żółtymi ścianami w białe kropki. Znajduje się w nim regał z pudełkami i książkami, oraz otwarte drzwi z plakatem ze ślimakiem. W pokoju stoi dziewczynka o imieniu Mia i trzyma w dłoniach flet, obok niej stoi jej siostra Sandra , przez drzwi zagląda Jack, a przy drzwiach stoi niezadowolona mama dziewczynki. Wszyscy ubrani są w pidżamy, a ilustracja podpisana jest at night. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Sandra: Mia, stop playingstop playingstop playing! It’s not the weekendweekendweekend!
Jack: Mia, please. It’s not SaturdaySaturdaySaturday or SundaySundaySunday! We must go to school!
Mum: Mia! Go to bed now. You can play in the morningin the morningin the morning!
Mia: But Mum! Music is on Wednesday! It is Wednesday! I must play!
1 Źródło: Ela Borowiec, licencja: CC BY-SA 3.0.
R1QT5w8tVQweg1
Ilustracja podpisana jest: Zapamiętaj, a w jej lewym górnym rogu znajduje się ikonka otwartej książki i mózgu. Poniżej widnieje napis: School timetable Pod nim znajdują się wypisane obok siebie nazwy dni tygodnia, a pod każdym z nich lista lekcji na dany dzień. Pod dniem Monday znajdują się przedmioty: English, English, Maths, PE Pod dniem Tuesday znajdują się przedmioty: Art., Art., English, Maths Pod dniem Wednesday znajdują się przedmioty: English, English, Music, PE Pod dniem Thursday znajdują się przedmioty: English, Maths, ICT, ICT Pod dniem Friday znajdują się przedmioty: English, Maths, Maths, Music
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RJD1ZnLITIb0t1
Ilustracja przedstawia cztery pytania i cztery odpowiedzi do nich. Są to kolejno pytania i odpowiedzi: When is PE? PE is on Monday and Wednesday. When is art? Art is on Tuesday. When is music? Music is on Wednesday and Friday. When is ICT? ICT is on Thursday.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.