E-materiały do kształcenia zawodowego

Prowadzenie dokumentacji związanej z ruchem pociągów na posterunkach ruchu

Organizacja i prowadzenie ruchu pociągów — Technik transportu kolejowego

bg‑green

Interaktywne materiały sprawdzające

1
Ćwiczenie 1. - Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów1DgtWE69QX
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów3370Gratulacje! Udało Ci się pozytywnie rozwiązać test z wiedzy o prowadzeniu ruchu pociągów, a w szczególności prowadzonej dokumentacji!Niestety nie udało Ci się uzyskać pozytywnego wyniku z testu sprawdzającego. Wróć do materiałów dydaktycznych, takich jak sekwencje filmowe i rozwiąż ten test raz jeszcze! Nie poddawaj się, powodzenia!
Test

Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów

Liczba pytań:
22
Limit czasu:
33 min
Twój ostatni wynik:
-
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów3370Gratulacje! Udało Ci się pozytywnie rozwiązać test z wiedzy o prowadzeniu ruchu pociągów, a w szczególności prowadzonej dokumentacji!Niestety nie udało Ci się uzyskać pozytywnego wyniku z testu sprawdzającego. Wróć do materiałów dydaktycznych, takich jak sekwencje filmowe i rozwiąż ten test raz jeszcze! Nie poddawaj się, powodzenia!
Test

Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów

Liczba pytań:
22
Limit czasu:
33 min
Twój ostatni wynik:
-
Ćwiczenie 2. - Zasady prowadzenia ruchu kolejowego, dokumentacja i zakres obowiązków pracowników2Dd0uOuFTt
RMAeaJTumPe882
Łączenie par. Prawda czy fałsz – zaznacz właściwe. W rozkazie pisemnym „O” wydaje się drużynie pociągowej zezwolenia na jazdę.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zamiast wydawać dla jednego pociągu jednocześnie rozkaz „S” i „O”, można wszystkie potrzebne polecenia i informacje wpisać do rozkazu „S”, jeśli będzie to czytelne.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz „O” może zostać wypisany na nieustalonym druku.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o uszkodzeniu urządzeń przytorowych należy wydać za pomocą rozkazu pisemnego „O”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zezwoleniem na wyjazd na tor lewy jest rozkaz pisemny „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkazy wypisuje dyżurny ruchu lub na jego polecenie może to zrobić zwrotniczy.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz doręczany maszyniście ma numer w postaci liczby całkowitej, a dyktowany przez radiotelefon – w postaci ułamka.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o wprowadzeniu ruchu jednotorowego dwukierunkowego zasadniczo wydaje się maszyniście na druku rozkazu pisemnego „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Dróżnik przejazdowy nie zapisuje numerów pociągów, a jedynie czas obsługi urządzeń rogatkowych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Nastawniczy prowadzi dziennik ruchu R-146.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
R1EqCyKRuHi7j2
Łączenie par. Prawda czy fałsz – zaznacz właściwe. W rozkazie pisemnym „O” wydaje się drużynie pociągowej zezwolenia na jazdę.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zamiast wydawać dla jednego pociągu jednocześnie rozkaz „S” i „O”, można wszystkie potrzebne polecenia i informacje wpisać do rozkazu „S”, jeśli będzie to czytelne.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz „O” może zostać wypisany na nieustalonym druku.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o uszkodzeniu urządzeń przytorowych należy wydać za pomocą rozkazu pisemnego „O”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zezwoleniem na wyjazd na tor lewy jest rozkaz pisemny „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkazy wypisuje dyżurny ruchu lub na jego polecenie może to zrobić zwrotniczy.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz doręczany maszyniście ma numer w postaci liczby całkowitej, a dyktowany przez radiotelefon – w postaci ułamka.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o wprowadzeniu ruchu jednotorowego dwukierunkowego zasadniczo wydaje się maszyniście na druku rozkazu pisemnego „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Dróżnik przejazdowy nie zapisuje numerów pociągów, a jedynie czas obsługi urządzeń rogatkowych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Nastawniczy prowadzi dziennik ruchu R-146.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
RJqzOJiMV7DhY2
Łączenie par. Prawda czy fałsz – zaznacz właściwe. W rozkazie pisemnym „O” wydaje się drużynie pociągowej zezwolenia na jazdę.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zamiast wydawać dla jednego pociągu jednocześnie rozkaz „S” i „O”, można wszystkie potrzebne polecenia i informacje wpisać do rozkazu „S”, jeśli będzie to czytelne.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz „O” może zostać wypisany na nieustalonym druku.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o uszkodzeniu urządzeń przytorowych należy wydać za pomocą rozkazu pisemnego „O”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zezwoleniem na wyjazd na tor lewy jest rozkaz pisemny „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkazy wypisuje dyżurny ruchu lub na jego polecenie może to zrobić zwrotniczy.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz doręczany maszyniście ma numer w postaci liczby całkowitej, a dyktowany przez radiotelefon – w postaci ułamka.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o wprowadzeniu ruchu jednotorowego dwukierunkowego zasadniczo wydaje się maszyniście na druku rozkazu pisemnego „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Dróżnik przejazdowy nie zapisuje numerów pociągów, a jedynie czas obsługi urządzeń rogatkowych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Nastawniczy prowadzi dziennik ruchu R-146.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
R1LS9DEFsDyH32
Łączenie par. Prawda czy fałsz – zaznacz właściwe. W rozkazie pisemnym „O” wydaje się drużynie pociągowej zezwolenia na jazdę.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zamiast wydawać dla jednego pociągu jednocześnie rozkaz „S” i „O”, można wszystkie potrzebne polecenia i informacje wpisać do rozkazu „S”, jeśli będzie to czytelne.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz „O” może zostać wypisany na nieustalonym druku.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o uszkodzeniu urządzeń przytorowych należy wydać za pomocą rozkazu pisemnego „O”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zezwoleniem na wyjazd na tor lewy jest rozkaz pisemny „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkazy wypisuje dyżurny ruchu lub na jego polecenie może to zrobić zwrotniczy.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz doręczany maszyniście ma numer w postaci liczby całkowitej, a dyktowany przez radiotelefon – w postaci ułamka.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o wprowadzeniu ruchu jednotorowego dwukierunkowego zasadniczo wydaje się maszyniście na druku rozkazu pisemnego „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Dróżnik przejazdowy nie zapisuje numerów pociągów, a jedynie czas obsługi urządzeń rogatkowych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Nastawniczy prowadzi dziennik ruchu R-146.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
R37equwY8RehG2
Łączenie par. Prawda czy fałsz – zaznacz właściwe. W rozkazie pisemnym „O” wydaje się drużynie pociągowej zezwolenia na jazdę.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zamiast wydawać dla jednego pociągu jednocześnie rozkaz „S” i „O”, można wszystkie potrzebne polecenia i informacje wpisać do rozkazu „S”, jeśli będzie to czytelne.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz „O” może zostać wypisany na nieustalonym druku.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o uszkodzeniu urządzeń przytorowych należy wydać za pomocą rozkazu pisemnego „O”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zezwoleniem na wyjazd na tor lewy jest rozkaz pisemny „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkazy wypisuje dyżurny ruchu lub na jego polecenie może to zrobić zwrotniczy.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Rozkaz doręczany maszyniście ma numer w postaci liczby całkowitej, a dyktowany przez radiotelefon – w postaci ułamka.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Informację o wprowadzeniu ruchu jednotorowego dwukierunkowego zasadniczo wydaje się maszyniście na druku rozkazu pisemnego „S”.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Dróżnik przejazdowy nie zapisuje numerów pociągów, a jedynie czas obsługi urządzeń rogatkowych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Nastawniczy prowadzi dziennik ruchu R-146.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Ćwiczenie 3. - Wszystko co powinien wiedzieć pracownik związany z prowadzeniem ruchu pociągów3DgtWE69QX
RIPfbYkkcJb143
Przeciągnij w luki poprawne wyrażenia.
  1. Rozkaz pisemny wypełnia, podpisuje i doręcza lub przekazuje jego treść za pomocą urządzeń łączności drużynie pociągowej 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  2. Pracownik doręczający rozkaz pisemny powinien 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia powiadomić ustnie pracownika otrzymującego rozkaz pisemny, a pracownik otrzymujący powinien sprawdzić treść rozkazu pisemnego i wpisać 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  3. Wypełnione działki w rozkazach pisemnych „S”, „N”, „Nrob” należy obramować 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  4. Polecenie 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia prędkości wydaje się za pomocą rozkazu pisemnego „O”.
  5. 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia na przejechanie obok wskazującego sygnał „Stój” semafora wjazdowego wydaje się, wypełniając działkę 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia rozkazu pisemnego „S”.
  6. Za pomocą rozkazu pisemnego „N” można wydać zezwolenie dla wyjazdu na 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  7. Pociąg roboczy, pracujący na torze 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia, musi otrzymać rozkaz pisemny „S”.
  8. 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia jest podstawowym dziennikiem, w którym dyżurny ruchu dokumentuje ruch pociągów.
  9. EDR to elektroniczny 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  10. Książka ostrzeżeń R-189 służy do zapisywania 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  11. Na strażnicy przejazdowej jest prowadzony 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia R-49.
  12. W książce przebiegów R-142 lewa strona służy do zapisywania pociągów 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia, a prawa do zapisywania pociągów 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  13. Na każdym posterunku technicznym znajduje się 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia uszkodzeń urządzeń łączności R-366, gdyż każdy posterunek wyposażony jest w urządzenia 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  14. Rozpoczęcie i zakończenie konserwacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym pracownik pionu automatyki zapisze w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia E-1758 w części 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  15. Rubryka 5 w dzienniku ruchu służy do zapisywania czasu 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia pociągu.
  16. W przypadku braku obostrzeń w prowadzeniu ruchu pociągów nastawniczy prowadzi książkę przebiegów R-142 w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia zakresie.
  17. W kontrolce 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia wjazdowych należy oprócz numerów pociągów zapisywać czas zwolnienia danego 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  18. Komputerowy 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia rozkazu pisemnego „O” wydają stacje wyposażone w system 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
  19. Rozkaz pisemny bywa doręczany maszyniście lub 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia pociągu.
  20. Nadanie sygnału „Alarm” za pomocą przycisku Radio-stop w radiotelefonie dyżurny ruchu powinien odnotować w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia R-146 oraz 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia urządzeń łączności R-366.
Rn2mNUFeZERLV3
  1. Na strażnicy przejazdowej jest prowadzony 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających R-49.
  2. W książce przebiegów R-142 lewa strona służy do zapisywania pociągów 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających, a prawa do zapisywania pociągów 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
  3. Na każdym posterunku technicznym znajduje się 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających uszkodzeń urządzeń łączności R-366, gdyż każdy posterunek wyposażony jest w urządzenia 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
  4. Rozpoczęcie i zakończenie konserwacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym pracownik pionu automatyki zapisze w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających E-1758 w części 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
  5. Rubryka 5 w dzienniku ruchu służy do zapisywania czasu 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających pociągu.
  6. W przypadku braku obostrzeń w prowadzeniu ruchu pociągów nastawniczy prowadzi książkę przebiegów R-142 w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających zakresie.
  7. W kontrolce 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających wjazdowych należy oprócz numerów pociągów zapisywać czas zwolnienia danego 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
  8. Komputerowy 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających rozkazu pisemnego „O” wydają stacje wyposażone w system 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
  9. Rozkaz pisemny bywa doręczany maszyniście lub 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających pociągu.
  10. Nadanie sygnału „Alarm” za pomocą przycisku Radio-stop w radiotelefonie dyżurny ruchu powinien odnotować w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających R-146 oraz 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających urządzeń łączności R-366.