Sprawdź się
Wie benehmen sich hoch motivierte/demotivierte Schüler? Ordne zu.
Jak zachowują się wysoce zmotywowani/zdemotywowani uczniowie? Przyporządkuj odpowiednio.
Wie benehmen sich hoch motivierte/demotivierte Schüler? Ordne die folgenden Antworten der jeweils passenden Kategorie zu.
Jak zachowują się wysoce zmotywowani/zdemotywowani uczniowie? Przyporządkuj poniższe odpowiedzi do właściwych kategorii.
Verbinde die passenden Elemente.
Połącz pasujące do siebie elementy.
Wie haben die Lehrer auf den Fotos ihre Schüler motiviert? Ordne den Fotos die Untertitel zu.
Jak nauczyciele na zdjęciach zmotywowali swoich uczniów? Dopasuj podpisy do zdjęć.
Ordne die deutsche Entsprechung dem polnischen Ausdruck zu.
Dopasuj niemiecki odpowiednik do polskiego wyrażenia.
Ordne den polnischen Ausdrücken die deutschen Entsprechungen zu.
Tłumaczenie w języku: Polski.
Dopasuj niemiecki odpowiednik do polskiego wyrażenia. Der Lehrer hat einen Experten eingeladen. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Die Schüler haben im Unterricht die neuen Medien genutzt. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Der Lehrer lässt die Schüler etwas Neues ausprobieren. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Der Lehrer hat die Schüler in die Planung und Gestaltung des Unterrichts einbezogen. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Die Schüler haben gemeinsam an einer konkreten Problemlösung gearbeitet. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5.
Was passt zusammen? Verbinde.
Połącz pasujące do siebie elementy.
Ergänze den Lückentext oder wähle die Wörter/Wendungen aus der Liste.
Uzupełnij luki w tekście lub uzupełnij wyrazy/zwroty z listy.
Was motiviert deine Freunde und Bekannten? Führe eine Umfrage durch und berichte von den Ergebnissen.
Co motywuje twoich przyjaciół i znajomych? Przeprowadź ankietę i opisz wyniki.
Hör die Aussagen der Schüler und entscheide, ob sie innerlich oder äußerlich motiviert sind. Markiere.
Posłuchaj wypowiedzi uczniów i zdecyduj, czy są oni zmotywowani zewnętrznie czy wewnętrznie. Zaznacz.
Mache dich mit den Aussagen der Schüler und entscheide, ob sie innerlich oder äußerlich motiviert sind.
Zapoznaj się z wypowiedziami uczniów i zdecyduj, czy są oni zmotywowani zewnętrznie, czy wewnętrznie. Zaznacz odpowiedzi w poniższej tabeli.
1.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DKMQ2EOtZ
Nagranie dźwiękowe pierwsze.
2.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DKMQ2EOtZ
Nagranie dźwiękowe drugie.
3.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DKMQ2EOtZ
Nagranie dźwiękowe trzecie.
4.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DKMQ2EOtZ
Nagranie dźwiękowe czwarte.
5.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DKMQ2EOtZ
Nagranie dźwiękowe piąte.
6.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DKMQ2EOtZ
Nagranie dźwiękowe szóste.
Deine Schule bietet Workshops zum Thema Motivation an. Schreibe einen Aufsatz, in dem du deine Meinung zu der Idee äußerst.
W twojej szkole oferowane są warsztaty dotyczące motywacji. Napisz tekst, w którym wyrazisz opinię na temat tego pomysłu.