Terminologia z zakresu terapii zajęciowej/ podstawy teoretyczne terapii zajęciowej
MED.13. Świadczenie usług w zakresie terapii zajęciowej - Terapeuta zajęciowy 325907
bg‑azure
Kreatywny terapeuta
GRA EDUKACYJNA
1
11
Instrukcja obsługi gry edukacyjnej
Instrukcja obsługi gry edukacyjnej
Gra edukacyjna „Kreatywny terapeuta” rozpoczyna się ekranem startowym. Klikając przycisk „Start”, gracz przechodzi do opisu zasad gry. Następnie klikając przycisk „Dalej”, przechodzi do ekranu „Wybór postaci”. Gracz ma możliwość stworzenia własnej postaci w grze. Może wybrać jej płeć i kreować wygląd poprzez okulary, uczesanie, karnację i ubranie. Między tymi ekranami przechodzi, wybierając przyciski „Dalej” lub „Wstecz”.
Każdy tekst oznaczony ikoną „Włącz/wyłącz dźwięk” jest czytany przez lektora. Gracz ma możliwość wielokrotnego odsłuchania nagrania.
Gra składa się z 3 poziomów. Aby przejść na kolejny poziom, gracz musi uzyskać odpowiednią liczbę punktów w poprzednich poziomach.
Poziom I - Uzupełnianka. Celem gracza jest uzupełnienie brakujących liter w sześciu hasłach występujących w terminologii terapii zajęciowej: mogą to być metody lub techniki, które terapeuta zajęciowy wykorzystuje podczas pracy z podopiecznym. Na ekranie ukazuje się zdjęcie obrazujące hasło, niektóre z liter są widoczne. W celu uzupełnienia luki gracz klika w pustą kratkę, poniżej pokazują się litery. Na odgadnięcie wszystkich haseł ma 60 sekund. Za odgadnięcie każdego hasła otrzymuje 10 punktów. Aby przejść do kolejnego poziomu, musi uzyskać minimum 30 punktów.
Poziom II - Reakcja łańcuchowa. Gracz otrzymuje 4 zadania, w każdym może otrzymać maksymalnie 30 punktów. Celem gracza jest ułożenie z rozsypanek wyrażeń związanych z pracą terapeuty zajęciowego przed upłynięciem czasu. Gracz przeciąga elementy w odpowiednie miejsca. Aby przejść do kolejnego poziomu, musi uzyskać minimum 70 punktów.
Poziom III - Jaka to technika? Gracz otrzymuje 3 zdania, każde dotyczyć będzie innego rodzaju terapii zajęciowej. Na ekranie będę pojawiać się co 5 sekund kolejno 3 obrazy związane z technikami terapii zajęciowej. Celem gracza jest wskazanie nazwy techniki skojarzonej z ilustracjami. Gracz ma w sumie 20 sekund od pokazania się pierwszego obrazu. Za odgadnięcie hasła po pierwszym obrazie gracz otrzymuje 100 punktów, po drugim - 80 punktów oraz po trzecim 60 punktów. Za wskazanie błędnej odpowiedzi traci 20 punktów. Aby ukończyć grę, gracz musi na tym poziomie zdobyć minimum 180 punktów.
W grze pojawiają się elementy zaskoczenia jako dodatkowa szansa dla gracza.
Po zakończonej rozgrywce na danym poziomie pojawia się plansza informująca o jego przejściu. Po ukończeniu etapu gracz przechodzi do kolejnego, klikając przycisk „OK”. W przypadku nieukończenia etapu klikając przycisk „OK”, gracz przechodzi do jego początku.
Na ekranie kończącym grę edukacyjną pojawia się informacja o zdobytych punktach oraz przycisk „Wybór etapu” umożliwiający przejście do ekranu startowego.
R19fWmLQqgCTA
Przyciski funkcyjne
Przyciski funkcyjne
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej, licencja: CC BY-SA 3.0.
Połącz w pary nazwy i opisy metod ergoterapii. krawiectwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. metaloplastyka Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. stolarstwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. ogrodnictwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. wikliniarstwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów.
Połącz w pary nazwy i opisy metod ergoterapii. krawiectwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. metaloplastyka Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. stolarstwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. ogrodnictwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów. wikliniarstwo Możliwe odpowiedzi: 1. Prace ogrodnicze i porządkowe, na przykład sadzenie, kopanie, sianie., 2. Wyplatanie różnych przedmiotów z wikliny, na przykład koszyków., 3. Szycie rzeczy użytkowych, tworzenie zabawek, reperowanie odzieży., 4. Różnego rodzaju prace w drewnie, np. płaskorzeźby, rzeźby, a także prace z użyciem patyków., 5. Tworzenie wyrobów z drutu, takich jak świeczniki, breloczki, oraz z metalu, na przykład znaczków, obrazów.
R69621mF37zMM2
Ćwiczenie 4
Połącz w pary nazwy i opisy metod arteterapii. plastykoterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama. muzykoterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama. biblioterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama. teatroterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama.
Połącz w pary nazwy i opisy metod arteterapii. plastykoterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama. muzykoterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama. biblioterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama. teatroterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Działania technikami plastycznymi, rysowanie, malowanie, tworzenie witraży, sztuki użytkowej i tym podobnych., 2. Głośne czytanie powiązane z rozmowami na temat przeczytanych treści, ale także słuchanie tekstów biblioterapeutycznych, wieczory poezji oraz poradnictwo biblioteczne., 3. Nauka śpiewu, gra na instrumentach, muzykowanie, słuchanie muzyki., 4. Tworzenie lub oglądanie spektakli i krótkich form teatralnych, drama.
R7PWJv9xFf7mR2
Ćwiczenie 5
Połącz w pary nazwy i opisy metod socjoterapii. rekreacja Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. terapia ruchem Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. ludoterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. trening umiejętności społecznych Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. nauka czynności życia codziennego Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy.
Połącz w pary nazwy i opisy metod socjoterapii. rekreacja Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. terapia ruchem Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. ludoterapia Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. trening umiejętności społecznych Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy. nauka czynności życia codziennego Możliwe odpowiedzi: 1. Różnego rodzaju czynności rekreacyjne, w tym gry i zabawy zespołowe, zwiedzanie, oglądanie wystaw, występów, zawodów, udział w wieczorkach tanecznych, a także kontakt z przyrodą: spacery w lesie i nad morzem., 2. Ćwiczenia ogólnie usprawniające, gry i zabawy ruchowe., 3. Treningi nawiązywania relacji, prowadzenia rozmowy i podtrzymywania kontaktów, aktywnego słuchania, asertywności oraz rozwiązywania konfliktów., 4. Metoda polegająca na zabawach tematycznych, dydaktycznych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych i tym podobne., 5. Trening poszczególnych czynności, w tym trening higieniczny, trening samoobsługi, np. mycie się, czesanie, trening kulinarny, trening budżetowy, trening lekowy.
Powiązane ćwiczenia
5. Przykład pracowni zajęciowej
Zaznaczanie komórek tabeli
5. Przykład pracowni zajęciowej
Przyjrzyj się uważnie fotografii, po czym określ, czy poniższe zdania są prawdziwie czy fałszywe.
RLWnbs78o0TVx
Przykład pracowni zajęciowej
Przykład pracowni zajęciowej
Źródło: Pexels.com, licencja: CC BY 3.0.
RhLqtKsWQ731u
Łączenie par. . Zdjęcie przedstawia pracownię stolarską.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia pracownię krawiecką.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia pracownię tkacką.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia pracownię, w której uczestniczy będą mogli nabyć i doskonalić umiejętności motoryki małej.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia jedną z pracowni ergoterapeutycznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. . Zdjęcie przedstawia pracownię stolarską.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia pracownię krawiecką.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia pracownię tkacką.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia pracownię, w której uczestniczy będą mogli nabyć i doskonalić umiejętności motoryki małej.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdjęcie przedstawia jedną z pracowni ergoterapeutycznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
RlkOaOvxU7aTZ2
W jakiej pracowni terapii zajęciowej możesz spotkać się z osnową, krosnem, gwoździami, miarą krawiecką oraz linijką? Możliwe odpowiedzi: 1. Pracownia tkacka., 2. Pracownia stolarska., 3. Pracownia winylowa., 4. Pracownia kaletnicza.
6. Techniki w pracowniach zajęciowych
Zaznaczanie komórek tabeli Zaznaczanie komórek tabeli Zaznaczanie komórek tabeli
6. Techniki w pracowniach zajęciowych
1. Przyjrzyj się uważnie fotografii, po czym określ, czy poniższe zdania są prawdziwie czy fałszywe.
R1VxTHMibx6Ih
Techniki w pracowniach zajęciowych.
Techniki w pracowniach zajęciowych.
Źródło: Pexels.com / Unsplash.com, licencja: CC BY 3.0.
RoNAGDYiRS7c7
Łączenie par. . Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach arteterapii.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ceramicznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ogrodniczo-gospodarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach grafiki.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. . Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach arteterapii.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ceramicznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ogrodniczo-gospodarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach grafiki.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
2. Przyjrzyj się uważnie fotografii, po czym określ, czy poniższe zdania są prawdziwie czy fałszywe.
R1QBztFBR6yKy
Techniki w pracowniach zajęciowych.
Techniki w pracowniach zajęciowych.
Źródło: Pexels.com, licencja: CC BY 3.0.
R1JZly3qamfQL
Łączenie par. . Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach stolarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ceramicznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ogrodniczo-gospodarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ergoterapeutycznych lub/i arteterapeutycznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. . Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach stolarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ceramicznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ogrodniczo-gospodarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ergoterapeutycznych lub/i arteterapeutycznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
3. Przyjrzyj się uważnie fotografii, po czym określ, czy poniższe zdania są prawdziwie czy fałszywe.
RUQR7Lt6cGBLo
Techniki w pracowniach zajęciowych.
Techniki w pracowniach zajęciowych.
Źródło: Unsplash.com, licencja: CC BY 3.0.
R11tYgkeIqgMU
Łączenie par. . Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach stolarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ceramicznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ogrodniczo-gospodarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach artystycznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. . Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach stolarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ceramicznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach ogrodniczo-gospodarskich.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Przedstawiona technika stosowana jest w pracowniach artystycznych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
RWupoaGbSbrXU2
Wskaż wszystkie poprawne odpowiedzi. Które z wymienionych technik terapeuta zajęciowy wykorzystuje w pracowni ceramicznej? Możliwe odpowiedzi: 1. Rytowanie., 2. Tłoczenie., 3. Gładzenie., 4. Fornirowanie.