bg‑azure
R1ViHjtfuSjMC
Ilustracja przedstawia twarz chłopca o imieniu Tony, ujętą w kółeczko, oraz dymek z tekstem: Hi, my name’s Tony. Meet my new friends! Cześć, mam na imię Tony. Poznaj moich nowych przyjaciół!
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
1
1
Exercise 1

Do the puzzle. Listen and repeat.RyDpQNa8AwO5MDo the puzzle. Listen and repeat.

Ułóż puzzle. Posłuchaj i powtórz.R1Ml5ff1NPZYiUłóż puzzle. Posłuchaj i powtórz.

RIegftFPNQ15F
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
R1G6MAfZowDw7
Nagranie dźwiękowe
TRANSCRIPTazurewhite
Exercise 1

Make a dialogue.

Utwórz dialog. 

RBiDo4YvBAKY3
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R1G6MAfZowDw7
Nagranie dźwiękowe
TRANSCRIPTazurewhite

Look, listen and read.R37xEEAeGKhz0Look, listen and read.

Popatrz, posłuchaj i przeczytaj.RE8a1FRsXzWkGPopatrz, posłuchaj i przeczytaj.

1
Marta Mrozik
R18oKV3gG5RA21
Ilustracja przedstawia szkolny korytarz o niebieskich ścianach, w którym widzimy niebieskie szafki dla uczniów, czerwone drzwi do klasy, głośnik i tablicę ogłoszeniową na ścianie, kosz na śmieci i kwiat w doniczce. Na środku korytarza rozmawiają ze sobą Mia , i  Tony. Za nimi przechodzą Patrick, Olivia oraz Emily. Dialog widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od twarzy bohaterów. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
R1IIoGvjPbScW1
Ilustracja przedstawia plac przed szkołą, na którym rozmawiają ze sobą Emily Tony. Za nimi przechodzą inne dzieci. Dialog pomiędzy bohaterami widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od twarzy bohaterów. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
RE4aVYgyHQWmM1
Ilustracja przedstawia szkolny korytarz o niebieskich ścianach, w którym widzimy niebieskie szafki dla uczniów, ciemnoniebieskie drzwi do klasy, głośnik i tablicę ogłoszeniową na ścianie, kosz na śmieci i kwiat w doniczce. Na środku korytarza rozmawiają ze sobą Patrick Tony. Za nimi przechodzą Emily, Olivia oraz Mia. Dialog widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od twarzy bohaterów. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
R1ClkndglWjEM1
Ilustracja przedstawia plac przed szkołą, na którym rozmawiają ze sobą Olivia Tony. Za nimi przechodzą inne dzieci Emily Patrick, a  Jack siedzi na trawie. Dialog pomiędzy bohaterami widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od twarzy bohaterów. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
1 Źródło: Marta Mrozik, licencja: CC BY-SA 3.0.
1
1
Exercise 2

Look, listen and match.R18LSBQBEC6IhLook, listen and match.

Popatrz, posłuchaj i dopasuj.RAS5rnI9JuTbWPopatrz, posłuchaj i dopasuj.

My name's Patrick.R1CS7TOr1CSOBMy name's Patrick. | My name's Tony.R6NUWGo5UjTCIMy name's Tony. | My name's Mia.RYBKqXr5ul1xsMy name's Mia. | My name's Olivia.RxFhT2oUGP2aSMy name's Olivia. | My name's Emily.R1Yv9r3rZ4ZgoMy name's Emily.

R18cY4Ck4agKK
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 2

Match.

Połącz.

RGNEq6CXddyuC
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
1
Exercise 3

Look and listen. Read and match.R1LKhddT0gyYJLook and listen. Read and match.

Popatrz i posłuchaj. Przeczytaj i dopasuj.R13IYjA02HzJYPopatrz i posłuchaj. Przeczytaj i dopasuj.

  1. Rao7igFz2XDXF
    Nagranie dźwiękowe

  2. Rd3y5pjeLxDGW
    Nagranie dźwiękowe

  3. R2FXoEgrjljSu
    Nagranie dźwiękowe

  4. R1AwH09u5Yhy3
    Nagranie dźwiękowe

R14OYRtg6OY1a
Ilustracja przedstawia szkolny korytarz o niebieskich ścianach, w którym widzimy niebieskie szafki dla uczniów, czerwone drzwi do klasy, głośnik i tablicę ogłoszeniową na ścianie, kosz na śmieci i kwiat w doniczce. Na środku korytarza rozmawiają ze sobą Mia , i Tony. Cztery chmurki z ich wypowiedziami są puste i należy na nich ułożyć w odpowiedniej kolejności cztery zdania umieszczone pod ilustracją. Są to zdania: Hello! My name’s Tony, what’s your name? , My name’s Mia, nice to meet you. , Nice to meet you, let’s be friends. , OK. .
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2023, licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 3

Make a dialogue.

Ułóż dialog.

R18SHL7xxD9ee
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Słownik

cool
cool

coolReBMNlLLEo6mIcool

fajnieRqu1KQgVtDjWTfajnie

great idea
great idea

great ideaR1CHyxzhiwe66great idea

świetny pomysłRoQWiaPYIvykRświetny pomysł

hello
hello

helloRndl0VltlZIDWhello

cześćRsSG1RTXHF6Bacześć

Let’s be friends.
Let’s be friends.

Let’s be friends.RjatL7zlHt5ONLet’s be friends.

Zostańmy przyjaciółmi.RyQTxawscZJBVZostańmy przyjaciółmi.

My name’s…
My name’s…

My name’s…RLt8oOpCzxEbUMy name’s…

Mam na imię…RLPLZNDvuNoMFMam na imię…

Nice to meet you.
Nice to meet you.

Nice to meet you.R1WNvuHNcjXbcNice to meet you.

Miło mi cię poznać.R177r9vvURkLfMiło mi cię poznać.

What’s your name?
What’s your name?

What’s your name?R1eJ3vcjAvKp4What’s your name?

Jak masz na imię?RWCoMYvvBCwE4Jak masz na imię?

yes
yes

yesRxSIPkph3sVZcyes

takRkixFj3qCNmoctak

Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY‑SA 3.0

hi
hi

hiRuv8UjbfqyJkRhi

cześćR1PmwJXsdGFkPcześć