tooltipid20

Posłuchaj piosenki.tooltipid20Posłuchaj piosenki.

R1MgoJgr7Xwos
Nagranie piosenki o pogodnym nastroju, szybkim tempie i powtarzalnym rytmie.

„Rozśpiewana pierwsza klasa”tooltipid21„Rozśpiewana pierwsza klasa”

Ref.: Każdy pierwszak z naszej klasy
Śpiewa, tańczy, podskakuje.
Wszyscy bawią się wspaniale,
Tu się każdy dobrze czuje.

Wszyscy razem stańmy w kole
I wsłuchajmy się w te dźwięki.
Każdy raźnie pokazuje,
Co pasuje mu z piosenki.
Kto ma brata – ręka w górę,
Kto ma siostrę – patrzy w chmury,
Lubi placki ziemniaczane –
Skacze z nami, hop! Do góry!

Ref.: Każdy pierwszak z naszej klasy
Śpiewa, tańczy, podskakuje.
Wszyscy bawią się wspaniale,
Tu się każdy dobrze czuje.

Lubisz śpiewać – unieś nogę,
Kopiesz piłkę – dotknij nosa,
Umiesz pływać – patrz w podłogę,
Lubisz lody – raźno pląsaj,
Masz zwierzaka – klaśnij w dłonie,
Masz dwie ręce – rwij kokosy,
Tupnij raz, gdy lubisz konie,
Zbieraj jabłka, gdy masz włosy!

Trudne słowabluewhite
Polecenie 1

Przeczytaj tekst piosenki wspólnie z nauczycielem oraz innymi uczniami. Opowiedz w kilku słowach o tematyce tego utworu.tooltipid22Przeczytaj tekst piosenki wspólnie z nauczycielem oraz innymi uczniami. Opowiedz w kilku słowach o tematyce tego utworu.

Polecenie 2

Wykonaj kilka ćwiczeń oddechowych oraz dykcyjnych.tooltipid22.1Wykonaj kilka ćwiczeń oddechowych oraz dykcyjnych.

Przykłady ćwiczeńgreenwhite
Polecenie 3

Posłuchaj refrenu piosenki, a następnie powtarzaj głośno jego słowa. Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj refren piosenki samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi.tooltipid23Posłuchaj refrenu piosenki, a następnie powtarzaj głośno jego słowa. Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj refren piosenki samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi.

Polecenie 4

Posłuchaj pierwszej zwrotki piosenki, a następnie powtarzaj głośno jej słowa. Zwróć uwagę na fragmenty, które dotyczą ciebie (np. masz siostrę, umiesz pływać) i ruchy do nich przypisane (np. masz siostrę - patrz w chmury, umiesz pływać – patrz w podłogę).tooltipid23.1Posłuchaj pierwszej zwrotki piosenki, a następnie powtarzaj głośno jej słowa. Zwróć uwagę na fragmenty, które dotyczą ciebie (np. masz siostrę, umiesz pływać) i ruchy do nich przypisane (np. masz siostrę - patrz w chmury, umiesz pływać – patrz w podłogę).

Polecenie 5

Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj refren oraz pierwszą zwrotkę piosenki samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. W ten sam sposób naucz się śpiewać drugą zwrotkę piosenki.tooltipid24Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj refren oraz pierwszą zwrotkę piosenki samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. W ten sam sposób naucz się śpiewać drugą zwrotkę piosenki.

1
Polecenie 6

Zaśpiewaj piosenkę samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. Wykonuj jednocześnie ruchy zgodne z jej słowami.tooltipid25Zaśpiewaj piosenkę samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. Wykonuj jednocześnie ruchy zgodne z jej słowami.

tooltipid21
tooltipid22
tooltipid22.1
tooltipid22.2
tooltipid23
tooltipid23.1
tooltipid24
tooltipid25
tooltipid25.1
raźnie
raźnie

raźnieR175nE16V7yrcraźnie

z energią i radościąRylYYUpw9uaZHz energią i radością